Outlook van Office 2000 wil niet meer starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkGhp

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2010
Beste deskundigen,

Sinds enkele dagen wordt Outlook na het starten afgesloten na een cryptische foutmelding. Ik maak gebruik van Windows XP, Home Edition, versie 2002 met Service Pack 3. Het (legitieme) Officepakket betreft: Office 2000 SR-1 Professional.

Na het starten van Outlook verschijnt de foutmelding: Windows - Geen schijf
Exception Processing Message c0000013 Parameters 75b0bf7c 4 75b0bf7c 75b0bf7c

Na op 'doorgaan' klikken (de andere opties geven geen enkel resultaat) wordt Outlook afgesloten. En dat is voor mij een aardig probleem, niet alleen omdat ik niet meer bij al de berichten kan, maar ook omdat de contactpersonen niet meer te benaderen zijn.

Ik zou erg blij zijn met een oplossing...

Met vriendelijke groet,

Henk

In mijn posting ben ik uitgegaan van een Outlookprobleem. Door het probleem te benaderen als een Windowsprobleem en de zoekterm 'Windows geen schijf' te gebruiken blijkt dat ontzettend veel computergebruikers last hebben van dit probleem. Er worden talloze oplossingen aangedragen voor een probleem waarvan voorzichtig wordt vermoed dat een update van Microsoft mogelijk een rol zou kunnen spelen. Ik heb een hele rij oplossingen stuk voor stuk afgewerkt zonder resultaat. Terugdenkend aan wat er de laatste tijd op mijn computer is veranderd kwam ik alleen bij de hernieuwde installatie van Lavasoft Adaware. In het programmabeheer bleek een e-mailscanner van Adaware specifiek voor Outlook te zijn geïnstalleerd die ik heb verwijderd. Prompt start Outlook weer normaal. Ik hoop dat het probleem hiermee is opgelost.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan