Outlook verwijderen van de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rofrsa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2016
Hoe verwijder ik outlook van mijn pc.
Bij mijn outlook zit mijn livemail account die wil ik ook ver wijderen hoe doe je dat?
Outlouk zat bij windows essensiele 2012

heb ik al gekeken, lost niet op, ik had al essensiel 2012 verwijd van mijn pc

Heb uw titel even aangepast zodat deze beter reflecteerd waar u hulp over zoekt.
Bij deze ook meteen de vraag of u daar in het vervolg zelf even op wilt letten?

succes met het verwijderen van de software en een prettige dag verder :thumb:

Hoe verwijder ik outlook van mijn pc.
Bij mijn outlook zit mijn livemail account die wil ik ook ver wijderen hoe doe je dat?
Outlouk zat bij windows essensiele 2012
Ik heb je bericht 3x gelezen, maar snap er eerlijk gezegd niet erg veel van.
1. bij je Outlook zit je live mail account. Dat kan, da's maar net of je die zelf hebt toegevoegd, alleen............ hebben we het dan over Outlook deel uitmakende van een Office suite? Zo ja, dan héél simpel, ga in Outlook naar Accounts en verwijder het account. Simpeler kan bijna niet.
2. Je schrijf "Outlook" zat bij Windows Essentials 2012. Als ik nu schrijf : "Outlook zat NIET bij Essentials 2012". Outlook maakt deel uit van een Office Suite en niet van Essentials. Beter gezegd : Outlook is een op zichzelf staand mailprogramma dat deel uit kán maken van een Office Suite".
3. als je een 'losse' Outlook op je systeem hebt staan (wat ik betwijfel) dan kun je die heel simpel bij programma's en onderdelen in het configuratiescherm verwijderen.

Als jij de beestjes in je vraag nu de juiste namen geeft, dan is het probleem (iig voor mij) beter te begrijpen en mogelijk kan ik dan ook nog iets adviseren.

Laatst bewerkt:
als je de office outlook wil verwijderen ga je via programma's naar microsof office en klik je op aanpassen ipv verwijderen, daar kun je outlook afvinken, en dan wordt ie verwijderd.

..............en vervolgens besluit TS maar niet meer te reageren. Fraai !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan