outlook verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
beste helpers,
kan iemand mij aangeven hoe ik outlook van mijn pc kan verwijderen,
mvrg Kees

In windows 8? zelf erop gezet of een office pakket? via software al geprobeerd?
En als je het niet gebruikt maakt het wat uit als het erop staat?

erop gezet via office pakket, de reden dat ik het weg wil hebben is dat er op 2 pc,s outlook staat met de zelfde account.
en das beetje lastig soms.?
via software is outlook niet te vinden omdat deze vermoedelijk in office zit verwerkt,

misschien achter verborgen bestanden, maar geen idee hoe ik verborgen bestanden zichtbaar krijg.

bedankt

Mogelijkheid 1: je kan op de PC(1) waar je de mails niet wilt hebben de account verwijderen, zo krijg je geen email meer binnen.
Mogelijkheid 2: je kan op deze PC(1) de email toch eventueel laten binnenkomen maar als je deze toch zeker op de andere pc(2) wilt kan je op de PC(1) via opties instellen dat hij de email NIET van de server mag verwijderen.
Mogelijkheid 3: ga via configuratiescherm naar programma's en onderdelen en klik op Microsoft Office Wijzigen, functies toevoegen of verwijderen en daar kan je dan outlook verwijderen.

Succes

Of je zorgt ervoor dat op beide PC's het juiste account wordt gebruikt als het om verschillende accounts gaat.
Als het om 2 dezelfde accounts gaat kun je gebruik maken van het IMAP protocol in plaats van POP3.
Dan kun je 1 account gewoon op 2 PC's gebruiken zonder dat ze elkaar in de weg zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan