Hallo,
Ik ben momenteel in het bezit van 2 pc's:
Een vaste pc en sinds kort ook een laptop
Ik had graag mijn volledige outlook op beide computers gehad.
Ik heb dus mijn outlook.pst bestand gekopieerd en geïmporteerd op mijn laptop (komende van mijn vaste pc).
Nu deze gegevens zijn niet up to date. Als ik op mijn vaste pc iets aanpas moet ik de pst weer opnieuw importeren om de gegevens gesyncroniseerd te hebben.
Ik heb gehoord dat dit probleem te verhelpen is met een exchange server, maar daar ken ik niets van en ik beschik ook niet over de middelen om zo een server op te zetten.
Zijn er andere mogelijkheden om dit probleem aan te pakken.
Of kan ik zelf een exchange server opzetten zonder dat ik een computer dag en nacht moet laten draaien?
Ter verduidelijking:
- Ik gebruik Office 2007
- En ik wil niet enkel mails maar ook contacten syncroniseren.
-
Ik ben momenteel in het bezit van 2 pc's:
Een vaste pc en sinds kort ook een laptop
Ik had graag mijn volledige outlook op beide computers gehad.
Ik heb dus mijn outlook.pst bestand gekopieerd en geïmporteerd op mijn laptop (komende van mijn vaste pc).
Nu deze gegevens zijn niet up to date. Als ik op mijn vaste pc iets aanpas moet ik de pst weer opnieuw importeren om de gegevens gesyncroniseerd te hebben.
Ik heb gehoord dat dit probleem te verhelpen is met een exchange server, maar daar ken ik niets van en ik beschik ook niet over de middelen om zo een server op te zetten.
Zijn er andere mogelijkheden om dit probleem aan te pakken.
Of kan ik zelf een exchange server opzetten zonder dat ik een computer dag en nacht moet laten draaien?
Ter verduidelijking:
- Ik gebruik Office 2007
- En ik wil niet enkel mails maar ook contacten syncroniseren.
-
Laatst bewerkt: