Outlook vraagt om netwerkwachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

mams50

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Berichten
3
We hebben een nieuwe pc met Windows Vista en hebben Office XP professional 2002 geinstalleerd. Nu vraagt hij in Outlook steeds om het netwerkwachtwoord.Ik heb de accounts al een paar keer verwijderd, computer herstart en de accounts opnieuw ingesteld.Als ik een testbericht stuur dan komt dit ook aan en lijkt er niets aan de hand.Maar na verloop van tijd (als de mail een paar gecontroleerd wordt) dan krijg ik de melding weer en staat er geen wachtwoord(xxx)ingevuld, maar het vinkje staat wel aan. Als ik dan het wachtwoord invul, kan ik de mail wel ophalen, maar even later is weer hetzelfde verhaal.....Ook als je Outlook afsluit en weer opnieuw start, moet het wachtwoord opnieuw ingegeven worden.

Het gekke is op de oude pc draait windows XP en daar heb ik geen enkel probleem met outlook.
Wie weet er een oplossing?
 
03.gif


Ik vermoed dat je hier aanmelden met beveiligd-wachtwoord verificatie hebt aanstaan..
dan blijft hij namelijk naar het wachtwoord vragen.

even bij account instellingen het vinkje weghalen
 
Laatst bewerkt:
nee dat staat niet aangevinkt. in het scherm wat je in je bericht staat verdwijnt het wachtwoord ook steeds, terwijl ik dat wel aangevinkt hebt (zoals in jouw afbeelding) maar die onderste staat niet aangevinkt.
Ik snap er niets van:rolleyes:
 
zelfde probleem

Contact, met multikabel gehad en alle instellingen nagelopen.
en komt met het advies om microsoft te raad plegen.
Was altijd goed totdat ik office 2007 er op gezet heb!
???????
gr Rosa

(Vinkje staat uit)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik ben via het helpscherm van Outlook terechtgekomen op;
http://support.microsoft.com/?id=290684
Hier zeggen ze dat je in het register iets moet doen om het probleem te verhelpen.(was niet over vista en dit probleem overigens)
Wel lastig als je niet precies weet hoe dat werkt en je kunt volgens mij meer kapot maken dan repareren. Ik heb ook eens gebeld met mijn provider (Tiscali). De medewerker kende het probleem ook en had al een aantal mensen kunnen helpen met de tip om het account eerst te verwijderen en daarna opnieuw aan te leggen. Dat had bij mij geen succes.

Wie o wie heeft de juiste oplossing?
 
Laatst bewerkt:
steeds netwerkwachtwoord opgeven

We zijn nu ruim 2,5 jaar verder, hoe is dit pbleem nu opgelost? Ik heb er nog steeds of liever gezegd opnieuw last van...
 
Ben erg benieuwd naar de oplossing

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben erg benieuwd als iemand kan helpen. Het is namelijk erg irritant om steeds het wachtwoord in te moeten voeren.

Gr.
Anton
 
MPH en antonwinters:

Graag een eigen vraag aanmaken aangezien het op Helpmij niet wenselijk is om je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast wordt een topic uit 2007 daarvoor omhoog gehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan