Outlook Web Access 100x inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wbosch22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2010
Ik heb een vreemd probleem met OWA van mijn werk: Als ik in Firefox probeer in te loggen, vraagt hij steeds opnieuw naar mijn gebruikersnaam/wachtwoord. Probeer ik hetzelfde in IE, werkt OWA perfect!
Ik heb overlegd met collega's. Sommigen hebben hetzelfde probleem als ik in beide browsers. Sommigen hebben helemaal geen probleem en weer anderen hebben het precies andersom (IE vraagt 100x om inloggegevens en Ff werkt perfect).

Snapt iemand wat hier aan de hand is? Vooral mijn collega's die helemaal niet kunnen inloggen zouden hier erg mee geholpen zijn...:o

Firefox: Kijk in Extra -> Opties -> tabblad Beveiliging
Kijk of Wachtwoorden voor websites onthouden wel aanstaat. Kijk ook of de OWA-website bij de uitzonderingen staat (daar moet die dan weg, natuurlijk).
Verder kun je bij Opgeslagen wachtwoorden kijken wat er nu aan website wachtwoorden is opgeslagen.
Verder op tabblad Privacy nakijken of Zoek- en formuliergeschiedenis bewaren wel aanstaat.

Succes,

Tijs.

Firefox: Kijk in Extra -> Opties -> tabblad Beveiliging
Kijk of Wachtwoorden voor websites onthouden wel aanstaat. Kijk ook of de OWA-website bij de uitzonderingen staat (daar moet die dan weg, natuurlijk).
Verder kun je bij Opgeslagen wachtwoorden kijken wat er nu aan website wachtwoorden is opgeslagen.
Verder op tabblad Privacy nakijken of Zoek- en formuliergeschiedenis bewaren wel aanstaat.

Succes,

Tijs.

Wachtwoorden onthouden aan. OWA geen uitzondering. Geschiedenis bewaren aan. Probleem niet verholpen. :(

Dan weet ik het ook niet. Hopelijk heeft iemand anders nog een tip.

Tijs.

Je hebt het over werk.
Dit is een issue waarvoor je aan klopt bij jullie IT afdeling.

Tardis

Je hebt het over werk.
Dit is een issue waarvoor je aan klopt bij jullie IT afdeling.

Tardis

Klopt. Die komen er ook niet uit. Hebben er al uren aan gespendeerd (á €60,00 p/u):evil:
Conclusie: leer er maar mee leven...:shocked:
Ik hoopte dat iemand anders dit misschien al eens bij de hand heeft gehad en bij toeval heeft opgelost.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan