Outlook web access

Status
Niet open voor verdere reacties.

djmaster329

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Weet iemand waar ik Outlook web access kan downloaden zodat ik die op mijn website kan plaatsen?

Groeten Djmaster329

1. Het is een onderdeel van Microsoft Exchange (=mailserver software van Microsoft), dus je zult een Microsoft server moeten hebben met Microsoft Exchange (en daarmee ook IIS (=webserver software van Microsoft)) om OWA beschikbaar te kunnen stellen.
2. Het is vragen naar warez, want het is onderdeel van Microsoft Exchange, ook al wist je dat misschien niet (zie bij 1.).

Als je je vergist hebt, en in het algemeen webmail functionaliteit zoekt, dan zul je moeten aangeven welk mailsysteem er draait op je website. Je kunt dan beter een nieuwe vraag stellen in de sectie mailservers waarin je als onderwerp aangeeft zoiets als "webmail functionaliteit gevraagd voor mailsysteem XXXXXXX".

Tijs.

1. Het is een onderdeel van Microsoft Exchange (=mailserver software van Microsoft), dus je zult een Microsoft server moeten hebben met Microsoft Exchange (en daarmee ook IIS (=webserver software van Microsoft)) om OWA beschikbaar te kunnen stellen.
2. Het is vragen naar warez, want het is onderdeel van Microsoft Exchange, ook al wist je dat misschien niet (zie bij 1.).

Als je je vergist hebt, en in het algemeen webmail functionaliteit zoekt, dan zul je moeten aangeven welk mailsysteem er draait op je website. Je kunt dan beter een nieuwe vraag stellen in de sectie mailservers waarin je als onderwerp aangeeft zoiets als "webmail functionaliteit gevraagd voor mailsysteem XXXXXXX".

Tijs.

Ik wou niet vragen om warez. Ik wou alleen weten of het via de microsoft website verkrijgbaar was. Want ik kon het niet vinden.

Had dan aangegeven dat je het van de Microsoft website had willen downloaden ipv. een algemene term als 'downloaden' te gebruiken. Juist omdat het een betaald product is (want onderdeel van Microsoft Exchange) riep je hiermee de suggestie op dat je het (indien nodig) via het illegale circuit had willen verkrijgen.
Verder had je niet aangegeven nu (blijkbaar) een Windows server te gebruiken als webserver. Ik kon dus niet beoordelen of je wel wist dat het om een product gaat dat op een Windows server moet worden geïnstalleerd en ingesteld.

Als je vragen hiermee beantwoord zijn :thumb:, graag even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan