Outlook webacces in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

eisdatop

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
434
Hallo,
Voor mijn werk kan ik mijn mail ook thuis lezen\versturen e.d., via de outlook webacces. Op xp geeft dit geen problemen, het werkt allemaal.
In Vista geeft dit wel problemen, het opstellen van emailbericht werkt niet. Er komt een rood kruisje te staan, net als op een website die geen afbeelding kan vinden. het gaat dan om de textbox waar je de mail kunt opstellen.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

met vriendelijke groet,

Eisdatop
 
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Het ligt niet aan Vista, maar aan IE7
De oplossing zit in de beveiligings instelling. Ga daar heen via Extra, internet opties.
Ik weet helaas niet meer welke optie nu precies het probleem was. daarom heb ik een screenshot van alle opties bijgesloten. Die met de pijl liggen het meest voor de hand.
De kwaliteit is matig, maar anders was het te groot om te posten
Overigens moet Java VM (sun) geinstalleerd zijn.
Hoop dat t werkt
Groeten Leo
 

Bijlagen

  • instelliningen2.jpg
    instelliningen2.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 54
Idd, dit is een "known issue".

Joseph Pisano heeft een schoon stukje op zijn blog geschreven over hoe je dit kunt verhelpen...
OWA 7 step fix

Gewoon de stappen één voor één uitvoeren en je kunt niet missen. Werkte perfect bij mij ... :)
 
Hmmm, heb de updates geinstalleerd. Heb sinds eergister ook OWA van school, dat werkt wel gewoon. Het ligt dus serverside, heb systeembeheerder al gevraagd of hij een update wou installeren, gevonden op microsoft site... bedankt voor het meedenken en in de richting sturen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan