Outlook werkt niet draadloos, internet wel...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raymond K

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2006
Hallo, ik heb vandaag een draadloze internetverbinding gemaakt bij mijn ouders.
Het werkt perfekt. De opdrachten gevolgd zoals die bij de installatie van de router zijn gegeven. Verder geen instellingen veranderd. Probleem: Internet werkt, maar Outlook Express kan geen verbinding meer maken. (rechtstreekse verbinding met modem werkt Outlook Express wel).Wat is de oorzaak van dit probleem en hoe kan ik dit verhelpen?

Hallo, ik heb vandaag een draadloze internetverbinding gemaakt bij mijn ouders.
Het werkt perfekt. De opdrachten gevolgd zoals die bij de installatie van de router zijn gegeven. Verder geen instellingen veranderd. Probleem: Internet werkt, maar Outlook Express kan geen verbinding meer maken. (rechtstreekse verbinding met modem werkt Outlook Express wel).Wat is de oorzaak van dit probleem en hoe kan ik dit verhelpen?

hoe bedoel je rechtstreeks? heb je de verzend en ontvang servers goed ingestelt? (pop3 en SMTP) heb je de inlog gegevens ook goed ingevult?

De pop3 en smtp zijn ongewijzigd! (en volgens de tabel goed ingesteld).Met rechtstreeks bedoel ik dat ik de pc bedraad heb aangesloten op het modem. Dan is alles perfekt, maar zodra ik draadloos ga heb ik alleen internet en geen verbinding met outlook express.

klinkt wel heel bekend heb het ook wel eens gehad maar waar het toen aan lag? joost mag het wete.

ff denke.
kan je wel via de site van je provider op je email? je heb weleens van die providers dan moet hij persee zien dat je ook onder het betreffende emailadress surf en misschien dat dat door je draadloze verbinding wordt afgeschermd door een publiek address.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan