outlook werkt niet meer na installeren router

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickvw1506

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
Berichten
9
mijn outlook werkt niet meer nadat ik me router heb geinstalleerd kent de server niet meer dat is @ home

router is sweex LB 000021

wie helpt gr patrick
 
Waarschijnlijk heb je in outlook "mail" als server ingesteld en door de router werkt dat niet meer, probeer het eens met "mail.home.nl"
 
en je internet werkt wel ?
 
Waarschijnlijk heb je in outlook "mail" als server ingesteld en door de router werkt dat niet meer, probeer het eens met "mail.home.nl"

ja klopt stond als mail maar met mail.home.nl werkt het nog niet internet doet het wel
 
Wat voor fouten heb je nu nog dan?
 
Bij taak home - Bezig met ontvangen is een fout (0x80042108) opgetreden: Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor inkomende e-mail (POP3). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
Bij taak home - Bezig met ontvangen is een fout (0x80042108) opgetreden: Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor inkomende e-mail (POP3). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
 
Waarschijnlijk heb je in outlook "mail" als server ingesteld en door de router werkt dat niet meer, probeer het eens met "mail.home.nl"

ik heb het gevonden denk had twee accounts een deed het wel met mail.home .nl en de ander was aan het storen heb ik nu verwijderd
denk dat het nu wel goed gaat
thnx gr patrick
 
zowel bij smtp als bij pop3 moet mail.home.nl staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan