outlook wil talloze mails opnieuw verzenden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

UNIEKAAS

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
hallo allemaal...

het volgende is het geval,ik ben door mij provider (planet) geblokkerd voor uitgaande emails te verzenden,omdat ik in mij pc een hele hoop emails schijn te hebben staan met allerlei korte berichten o.a met hello,bye,hi,goobye enz enz...ik heb Norton 2004 en vind geen virussen,wormen e.d...als de pc enige tijd aanstaat gaat Norton iedere keer al die mails opnieuw scannen en zegt dan dat ik naar mijmap moet gaan van ..VERZONDEN ITEMS dit wil helemaal niet verzenden ,wil er juist van af en de map van verzonden is gewoon leeg.....is dit nou een virus op mij schijf ???wie owie heeft hier een oplossing voor...pc loopt hier iedere keer op vast...het zijn tientallen mails die erin zitten,niet normaal als je ziet wat die scant...nogmaals kan niets vinden met Norton wat betreft virussen of wat dan ook....wie heeft de OPLOSSING !!!!! groetjes Uniekaas....

Je kunt ook nog even met zoeken naar *.dbx gaan.
Daar haal je dan Postvak uit.dbx weg of welk vak je ook problemen geeft.
Start daarna OE opnieuw. OE maakt dan een nieuw en maagdelijk postvak aan.

bedankt voor de reactie...

hallo,voor doe dit dan ...heb ook via housecall laten scannen ,komt niets uit alles clean...en voor elisa ik heb gedaan wat je dus tikt ,nu maar afwachten of het voorelkaar is..het is wel zo dat als ie dus alles opnieuw scant dan geven alle berichten aan dat ik naar het postvak verzonden moet gaan,om het opnieuw te proberen...maar deze map is ter aller tijden gewoon leeg...kan deze map ook niet verwijderen op de manier zoals jij aangeeft met postvak uit....nog suggeties???graag ....groetjes peet de uniekaas en jullie nog bedankt...

Ook al is die map leeg, als je het op mijn manier hebt gedaan door naar *.dbx te zoeken met de zoekfunctie dan moet je die map weg kunnen halen.
Probeer het nog eens.
Als je hierop reageert zou je het dan a.u.b. met wat kortere zinnen willen doen?
Van deze zin "als de pc enige tijd aanstaat gaat Norton iedere keer al die mails opnieuw scannen en zegt dan dat ik naar mijmap moet gaan van ..VERZONDEN ITEMS dit wil helemaal niet verzenden ,wil er juist van af en de map van verzonden is gewoon leeg.....is dit nou een virus op mij schijf ??? begrijp ik niet zo veel.
Bedoel je dat Norton aangeeft dat er in de map verzonden items iets zit en dat jij dat moet verwijderen?
Of heb ik dat mis?

Is verzonden items nou leeg of vol bij die dbx files?

hallo ben ik weer

bedoel te zeggen ,dat de map in oe verzonden leeg is,maar dat norton op een gegeven moment al die emails gaat scannen,en dan zegtie in een tabblad van norton dat ik naar de map van verzonden moet gaan om het opnieuw te proberen,en dat wil juist niet...want die map is leeg...waar staan nou al die emails op mij c-schijf of ergens in outlook en dbx heb ik verwijderd...
groetjes peet...

Ook al is die map leeg, ga met zoeken naar *.dbx en gooi verzonden items.dbx weg. Start daarna OE op. OE maakt dan een nieuwe map aan.

Wat je weggooit in OE zit in de prullenbak. Leeg die ook meteen even. Misschien houdt Norton dan op. Als je Norton Protect er op hebt zitten: Alles weggooien. Ook Norton Protected files.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan