Outlook xpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor V

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Heb een kennis waarbij de Outlook niet meer naar behoren werkt. Is het mogelijk ALLEEN Outlook te vervangen? En hoe doe ik dat?

Okay, dan weten we in ieder geval waar we het over hebben. Wat gaat er fout? Wellicht is het simpel op te lossen zonder nieuwe instalatie.

Geplaatst door Raymond Bos
Okay, dan weten we in ieder geval waar we het over hebben. Wat gaat er fout? Wellicht is het simpel op te lossen zonder nieuwe instalatie.
Hij wil geen berichten ontvangen. Dus wil ik naam van de ontvangende server laten vervangen. maar als dat niet werkt?

Bij welke provider zit je en staan de servers wel goed ingesteld? Dus je Pop3 en smtp server.
Krijg je een foutmelding? Zo te horen ligt dit niet aan OE...

Bij welke provider zit je en staan de servers wel goed ingesteld? Dus je Pop3 en smtp server.
Krijg je een foutmelding? Zo te horen ligt dit niet aan OE...
ja, foutmelding 110. Volgens mij is dat de inkomende poort.

Hoi, je hoeft niet steeds te qouten hoor;)
Welke provider en wat staat er bij je serverinstellingen?

En dat staat precies zo? Let goed op spaties of hoofdletters en een N teveel of een , ipv een . en ga zo maar door.
Je krijgt foutnummer 110? Wat is de precieze tekst die erbij staat. Het kan ook een fout zijn in je gebruikersnaam of wachtwoord!~

Zie trouwens dat er al een topic loopt over dit onderwerp;

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=218301

Ga daar ook eens in door dan kunnen meerdere mensen je helpen!

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Victor V
Hij wil geen berichten ontvangen.
Dan kan hij via Extra > Berichtregels > E-mail natuurlijk ook gewoon instellen dat alle inkomende post direct verwijderd moet worden - zie bijlage. :)

Guus.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij bedoeld dat OE geen berichten meer wil/kan ontvangen Guus!
Hij krijgt ook een foutnummer 110....
Klopt dat?

Ik denk dat hij bedoeld dat OE geen berichten meer wil/kan ontvangen Guus!
Ha ha. Ik had het een beetje te vluchtig gelezen; ik dacht dat die kennis gewoon geen berichten meer wilde ontvangen. :D

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan