outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

markreen

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2002
Ik kan mn emails niet meer ontvangen en verzenden via tiscali. Ik deed een paar weken deed ik nog inbellen via de telefoonlijn en mn provider was tiscali. Maar op de andere computer thuis heb ik xs4all met adsl. ik heb toen een router gekocht en een draadloze netwerkkaart. Ik heb die toen geinstalleerd mn internet en alles doet goed. Alleen mn outlook doet t niet ik heb mn pop3 niet veranderd ik heb wel bij mn smtp veranderd en daar heb ik ingevuld smtp.xs4all.nl omdat ik dus doe inbellen via xs4all maar nu krijg ik deze melding.

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.tiscali.nl', Server: 'pop.tiscali.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-Err Access not allowed from source ip', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Ik kan wel verzenden via deze email alleen ontvangen lukt niet.Weet iemand wat ik verkeerd doe want ik weet t niet meer
Groeten Mark

Laatst bewerkt:
Beste Mark,

Sommige providers (o.a. hetnet) willen persé zien dat je met de modem inbelt op hun server om je toegang te geven aan je email.
Ik heb dit probleem al gehad met een chello kabel-modem, en een hetnet account, die normaal op een bedrijf wordt ingelezen via een telefoonlijn.
Chello doet z'n best wel, maar hetnet wilde geen mail vrijgeven.

Dat kan met tiscali ook zo zijn.

Was het niet pop3.xs4all.nl ??
Staat dat juist?

Nee heb ik ook al geprobeerd ik denk dat t dat is wat je zegt en leg me eigen er maar bij neer.
Bedankt Groeten mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan