Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb op mijn vaste pc Outlook geinstalleerd, waarin mijn contact personen en telefoon nrs staan, nu werk ik met windows XP , kan ik dat daar ook in gebruiken , of hoe krijg ik mijn contact personen in een adres boek in XP of outlook, wie kan mij helpen

Ja je kunt outlook ook onder XP draaien.

Je kunt je adressen in outlook importeren onder bestand--> importeren exporteren.

We hebben overigens een goede outlooksektie dus gaat deze vraag uit overige software:)

onder program files vind ik outlook niet hoe moet ik die dan activeren, of weet u een ander goed program waar ik die kan inporteren van die andere computer

Giljom Mumzel zegt precies hoe je het moet doen.
Lees nog eens goed haar bericht en voer het uit.
Je moet wel gewoon je Outlook eerst openen en dan naar bestand etc.

Giljom,

Programfiles -> microsoft office en dan outlook.exe
Maar als je namen en dergelijke wilt exporteren naar outlook xp dan hoef je dat niet te zoeken.
Open outlook ( daar waar de namen instaan) ga naar bestand en dan naar exporteren. Nu goed lezen wat daar staat en het zou moeten werken.
Nu alles op diskette of map staat ga je naar je xp machine opent daar outlook en ga je naar bestand en dan naar inporteren. Nu kun je aangeven waar je de bestanden hebt staan, dit heb je net ergens neergezet, dit pad geef je op en dan zou het moeten werken.

Suc6

IK ga naar de vaste pc naar outlook, dan exporteer ik die naar een bestand, oulook.pst , dan wil ik het bestand naar een memory stik copieren maar dar gaat niet, en ik vind in xp geen outlook programm

Als het kan nog wat meer hulp

Hoh even Giljom... Je moet niet verwachten dat oulook standaard in XP zit. Het zit standaard in Office. Dat moet je wél geïnstalleerd hebben:)

Outlook is een onderdeel van Office. Dit moet wel op je Xp machine geinstalleerd zijn.

Giljom,
Je zult in XP ook geen outlook vinden. Dit zul je eerst moeten installeren, dit zit in het office pakket.
En een pst bestand kopieren zou bij jou niet nodig zijn, gebruik je netwerk daarvoor.

Dat is nu juist de vraag , ik vind outlook niet in xp volgens mij staat die daar niet op, of ben ik verkeerd, bestaat er een ander program waar ik die naar kan exporteren

staat niet in XP maar in office

Giljom,

Outlook moet je dus zelf installeren in xp.
En waarom wil je die adressen dan naar je xp machine exporteren.
Wat wil je er dan mee gaan doen in XP.

Dus office installeren. Ik geloof niet dat pst bestanden in andere programma's werken, maar ik kan me vergissen.:)

waar ik office, ik neem office hulpprograms maar ik vind daar nergen outlouk in xp, of zeg eens juist waar ik het vind

office = niet XP

ms office is een apart programma.

In XP zit standaard outlook expres.

Giljom,
Je vindt outlook op de Microsoft Office CD

Ja dat weet ik maar als outlook niet inoffice zit kan ik het ook niet installeren, dus moet ik dat vergeten, ik had graag het zelfe op 2 pc

dat is het hem juist , mijn latop is voor geinstalleerd, en ik heb geen cd

Giljom,

Dan moet jij je enschedese vriend maar eens een mailtje sturen, misschien kan hij jou wel helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan