Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

André59

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2003
Berichten
5
Ik werk met windows XP en heb als standaard Outlook express ingesteld. Ik wil dit graag veranderen zodat Outlook mijn standaard wordt. Wie kan mij helpen. Graag eenvoudige, liefst stapsgewijze, uitleg want anders lukt het me niet. Alvast bedankt
 
Proweer het eerst eens door die gewoon te openen.
Dan vraagt ie of dat je outlook als standaard wil
gaan gebruiken.
Vul daar dus ja in.
De rest volgt vanzelf.
 
Kijk eens of outlook staat bij internet explorer, extra, internet-opties, programma's, en dan bij email het pijltje naar beneden klikken. Dit bevestigen door op Toepassen te klikken.

Als het goed is is hij nu standaard. Misschien dat outlook nog een keer vraagt of je dit standaard wilt maken, dan nog 1x bevestigen.
 
Laatst bewerkt:
Beste Tanja,

ik heb precies gedaan wat je me mailde, waarvoor mijn dank. Ik krijg nu de volgende foutmelding
bij taakgroep pop 3 bezig met verzenden is een fout opgetreden. E-mail server heeft inlognaam met beveiligd wachtwoordcertificatie afgewezen.
controleer accounteigebschappen. ik heb inmiddels mijn pc al een keer opnieuw opgestart
 
Loop in outlook even je instellingen na. Waarschijnlijk heb je ergens een typfoutje gemaakt.

Haal als eerste eens het vinkje weg bij "aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie".

Je kan in outlook bij je account komen door te klikken op Extra/ Accounts. Selekteer de account en klik op Eigenschappen. Kies op het vervolgscherm op het tabblad servers en haal het genoemde vinkje weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan