outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

joop2004

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2004
Berichten
10
Kan outlook niet meer openen,computer zegt"outlook expres berichten archief kan niet geopend worden, omdat of onvoldoende geheugen of schijf vol." maar dit is niet de oorzaak, de schijf is niet vol en ik heb wel genoeg geheugen. WIE WEET EEN OPLOSSING
Onder andere "gebruikers" start outlook wel maar alle berichten van "eigenaar" zijn onvindbaar (kan ik ook niet importeren). Had wel Dyfuca.ak2 "TH" op computer gehad.
 
Welkom op helpmij.nl

Heb je het nou over outlook of outlook express?
 
antwoord vrager

outlook expres

eerste keer dat ik via deze site hulp vraag, dus hoop dat mijn eerste antwoord aankomt
 
Welkom op Helpmij!

Is dat de gehele foutmelding, of heb je er nog een code bij?

Mailbox is niet te vol?
 
heb het opgelost

zag andere berichten over bestand msoe.dll, dit kwam als 2de bericht erachteraan, daarin stond iets over de *.dbx bestanden en of ze dan "alleen lezen" waren (rechter muisknop en eigenschappen) en alle mappen van "eigenaar" waren aangevinkt als alleen lezen (bij andere personen niet), elke map die dit aangeeft heb ik "alleen lezen-vinkje" weggehaald en toen startte hij weer op, met alle in-uitgaande post nog vermeld. hoe dit nou weer gekomen is? weet ik niet, maar gelukkig werkt het weer. Wel heel gebeuren aan vooraf gegaan (nieuwe installatie, enz.) www.helpmij.nl de site waar ik ga zoeken als ik problemen heb.
Bedankt voor de snelle hulp. groetjes joop
 
Dus je hebt het op kunnen lossen met de zoekfunctie. Mooi zo:thumb:
 
alle "eigenaar" mappen waren verandert naar "alleen lezen", maar nu het volgende, nu kan ik niet meer antwoorden en nieuwe berichten maken.
volgende probleem
 
Krijg je nog een foutmelding? Anders is het zoeken naar een speld in een hooiberg.

Met andere woorden, wat krijg je te zien als je een nieuw bericht aanklikt?
 
als ik nu wat antwoord of een neiuw bericht wil maken komt er te staan
"er is een fout opgetreden bij dit bericht", daarna volgende bericht:"kan dit briefpapier niet maken" (2de bericht gebeurt niet altijd=afhankelijk van bericht wat ik wil beantwoorden
 
Kan er niets over vinden:confused: En als je je account verwijdert en opnieuw aanmaakt? Lukt het dan wel?
 
Laatst bewerkt:
adresboek

adresboek (.wab) was ook "alleen lezen" heb ik ook verandert maar kan nog geen post aanmaken, nieuwe installaties van outlook geprobeerd, maar nog geen resultaat, zijn er nog meer bestanden die ik zou moeten nakijken (alleen lezen)
 
adresboek en aanmaken/versturen lukt weer

hij doet het weer. Had wat tussen verschillende identiteiten geschakeld en toen pakte hij "adressenboek" ineens weer wel, dus eindelijk opgelost. had in andere indentiteit wel bericht gemaakt en verstuurd (want dat lukte wel altijd)en toen ik daarna weer terug, misschien dat dat heeft geholpen, stomme dingen die computers, maar toch wel leuk.


dank dank aan allen
 
Uit mijn hoofd weet ik alleen .dbx bestanden.

[edit]Ow, het werkt alweer. Gelukkig:thumb: [/edit]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan