Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

PIMMEV

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Ik kan wel met outlook mail verzenden, maar ik ontvang niets met outlook; outlook geeft wel aan dat ze iets(?) ontvangt.
Ik ontvang wel mail met outlook express.
Wat doe ik niet goed?

Dan heb je een instelling bij smtp fout staan.
Welke provider en welke versie van outlook.

Hai, :D

Je kunt ook via Bestand/Importeren Exporteren jou werkende Outlook Express account in Outlook importeren..

See Yah! :thumb:

Nou makkelijker kun je het niet krijgen.;)

Je schreef in jou eerste bericht dat Outlook wel aangaf dat deze de mails ontving?

Werk je wel eens met bericht regels? Zo ja check dan eens of je regels heb staan die jou mail weggooit?

Heb je al in alle mappen gekeken of Outlook ze misschien ergens anders wegzet? (Regels)

Heb je een Antivirusprogramma draaien? Zo ja zet deze eens even uit en zendt jezelf even een testmailtje of dat helpt.

Keertje rebooten doet ook vaak wonderen.

Tevens voor inkomende mail moet je even je POP3 in je account instellingen controleren. Zo uit mijn hoofd is dat voor wannadoo: pop3.cablewanadoo.nl

Zou zeggen succes!~:thumb:

Outlook doet kennelijk alsof het e-mails ontvangt, maar ontvangt ze niet; ik heb alles uitgeschakeld ook het norton antivirus programma en zonealarm; toch ontvangt outlook express wel mijn testmail die ik met outlook heb verzonden, maar outlook niet; ik heb geen aparte berichtregels gemaakt; mijn instelling is HTML: ligt het misschien daaraan?
Ook aan de instellingen om de mail op te slaan in Outlook kan ik niets ontdekken.
Mis ik iets? ( gereboot heb ik overigens ook! )

Echt heel vreemd!

Even voor de helderheid:
* Je ziet het scherm bij verzenden en ontvangen:?
attachment.php

* Staan daar in het geheel geen fouten bij op het tabje fouten?

Stel Outlook eens even in als default mailclient:
* Open Internet Explorer
* Extra/InternetOpties/Programmas/Email=Outlook/Ok

Probeer het nu nog eens...
Zal straks eens verder zoeken ...echt vaag! :thumb:

Bijlagen

• outlook sendreceive.jpg
    outlook sendreceive.jpg
    38,3 KB · Weergaven: 245
ook dat heb ik gedaan: het werkt nog steeds niet: dank in elk geval al voor alle moeite;
scerm zie ik inderdaad, en dat vinkt ook alles netjes af. testbericht wordt ook verzonden, maar ik krijg het niet voor elkaar het te ontvangen

Hai Pim, :D

Werkelijk vreemd!

Probeer in Outlook uit het menu Help eens Analyse en Herstel te draaien? (Cd bij de hand houden)

Wellicht staat er in het register iets verkeerd..
Hierna even het account compleet opnieuw aanmaken in Outlook en testen..

Morgen weer verder zoeken! :thumb:

Ook dat heb ik gedaan: kan geen foutmelding ontdekken, moet ergens in een instelling zitten.
In het register wellicht?

Tja zoals ik al zij ik verdenk ook het register maar waar he....

Voor nu houd het voor mij even op...kan helaas niks meer vinden.

See Yah! :thumb:

Joost: hartelijk dank voor alle moeite: mijn Outlook express werkt keurig, dus doe ik het daar maar mee!

loop eens na

start outlook
ga naar extra
e-mailaccounts
bestaande e-mail account weergeven of wijzigen
1X maal de standaard account aanklikken
knop wijzigen
pop.cablewanadoo.nl
smtp.cablewanadoo.nl
knop accountinstelling testen
als het goed is verzend en ontvangt outlook direct een test e-mail
ps.onder
gebruikers gegevens naam en e-mailadres
en
aanmeldingsgegevens eerste deel e-mailadres
en wachtwoord daarbij behorende

Geplaatst door PIMMEV
Joost: hartelijk dank voor alle moeite: mijn Outlook express werkt keurig, dus doe ik het daar maar mee!
Hai PIM, :D

Graag gedaan...sorry maar mijn inspiratie was even op...wellicht komt het nog terug..;)

Misschien een steuntje : ik heb opeens toen Outlook openstond wel een bericht ontvangen van mijn provider Wanadoo.
Verder blijft Outlook hardnekkig weigeren berichten te ontvangen.
Probleem dus helaas nog niet opgelost.

Tja, ik ken nog steeds hetzelfde probleem eigenlijk, in OE werkt het prima met wanadoo, maar in outlook werkt het ook voor geen meter. Kan wel verzenden maar bij ontvangen zegt ie telkens dat ik gebruik dien te maken van webmail. Het blijkt dus gewoon dat wanadoo accounts niet werken onder outlook. Dit baseer ik mede op andere topics op dit forum die dit zelfde onderwerp bevatten. Helaas.......

Hallo Japsur,mijn wanadoo werkt prima met outlook 2003
geen enkele problemen mee gehad vanaf het begin
gebruik 3 verschillende wanadoo accounts
loopt perfect hier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan