Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tieske25

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Mijn ouders hebben sinds zondag ADSL geïnstalleerd. Ik heb getracht Hitman.Pro te installeren. Sindsdien duurt het opstarten van outlook ontzettend lang. Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt en of er wat aan te doen is. Mijn dank is groot:)

je hebt getracht, is het ook gelukt dan.
Ik zou hitmanpro verwijderen.
je kunt beter de software appart installeren.

Heb je in surfright een vinkje bij outlook staan, dan moet je deze weg halen (ik heb alle vinkje daar uit staan).

Welke versie Outlook?

Ik zou inderdaad Surfright uitschakelen daar deze vaker voor problemen zorgt.

Geplaatst door humpe
Heb je in surfright een vinkje bij outlook staan, dan moet je deze weg halen (ik heb alle vinkje daar uit staan).

HitmanPro is daarna verwijderd. Staat er dus niet meer op . Beetje stomme vraag, maar waar kan ik surfright vinden??

HitmanPro is daarna verwijderd. Staat er dus niet meer op . Beetje stomme vraag, maar waar kan ik surfright vinden??

Eerst HitmanPro opnieuw installeren, daarna surfright uitzetten.

Kan het niet aan iets anders liggen dan. Nu Hitman Pro is verwijderd is de outlook - het opstarten ervan - nog steeds supertraaag:(

HitmanPro opnieuw installeren, Surfright uitvinken en dan kijken of het over is.

Hitman Pro is opnieuw geïnstalleerd. Helaas was er niets aangevinkt, dus er valt ook niets uit te vinken. Kan het misschien aan de provider liggen. Sinds zondag is ADSL in werking? Dien ik dan contact op te nemen met de provider of met KPN. Het is ADSL van HetNet.
Of zijn er nog andere mogelijkheden waar het aan kan liggen?

Alles aanvinken bij Surfright, bestigingen, alles uitvinken, bevestigen.

Opgelost?

Toppie :thumb:.

Zet je de vraag ook even op opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan