outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

W.den Dekker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2005
Tijdens mijn werk verdween de gehele inhoud van Outlook; ik ben al mijn email berichten (in en uit) kwijt. Ik had zojuist de virusscan Antiviruskit12pro uitgevoerd.
Kent iemand dit probleem? Bevat Windows een herstel of back up mogelijkheid?

Staan ze niet in je prullenbak?

Is je bestand met persoonlijke mappen nog intact?

Welke versie Outlook?

Wat betreft uw Outlook-reactie:
berichten zitten niet in de prullenbak
de personele mappen zijn ook leeg
versie: MSWindows XP Home Edition, versie 2002. SPack 2.

Is het outlook EXPRESS of is het outlook?

Geplaatst door W.den Dekker

de personele mappen zijn ook leeg

Nee, of het intact is, niet beschadigd.

En welke versie Outlook? Want ik ben bang dat we het inderdaad over Outlook Express hebben hier.

"Persoonlijk" binnen Outlook bevat, evenals Outlook zelf, de ingekomen en verzonden berichten sinds de calamiteit zich voordeed (dus sinds vorige week). Lijkt dus te functioneren. De inhoud van "Mijn documenten" binnen Windows is intact.
De openingsbanner van Outlook luidt: "Microsoft Outlook 2000 MS Office". Geen Express.
In "mijn documenten" is vandaag verschenen een bestand "persoonlijke mappen (1)". Die kan ik niet openen; er is een bericht: " u probeert een bestand van het type Office Data File.pst te openen", enz... Dit bestand is ruim 500 KB groot.
Overigens: ik ben geen MS deskundige, dus vergeef mij de niet-deskundige reacties.
WDD

Geplaatst door W.den Dekker

In "mijn documenten" is vandaag verschenen een bestand "persoonlijke mappen (1)". Die kan ik niet openen; er is een bericht: " u probeert een bestand van het type Office Data File.pst te openen", enz...
WDD

Dan kun je als het goed is uit een lijstje kiezen. Selecteer daar Microsoft Outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan