outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellybelly

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
399
hallo heb weer iets over me email
pfff, ik kan wel verzenden maar niks ontvangen, denk dat ik iets verkeerd heb gezet
ik heb dus outlook
pop3.telefonica.net
smtp.telefonica.net
 
Je weet zeker dat je gebruikersnaam en wachtwoord klopt?
Heb je achter je gebruikersnaam ook @telefonica.net staan?

Volgens bovenstaand documentje zou het $telefonica.net moeten zijn:

LET OP: Telefonica vervangt het “@” door het “$” in uw Accountnaam.
- Vul bij “Accountnaam” uw e-mailadres in en vervang het “@” door het “$” teken
- Vul bij “Wachtwoord” uw wachtwoord in zoals u dat heeft opgegeven of ontvangen van
Telefonica
- Zorg dat u “Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverficiatie” heeft aangevinkt

Via Google zag ik weer dat het een @ moet zijn ipv $.
Mijn Spaans is niet goed genoeg om de site van Telefonica te begrijpen helaas.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan