outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo, hoop dat iemand mij kan helpen. ik wou graag mijn mail, dat wil zeggen de post die op hotmail binnen komt, en de post die op @home nu ziggo binnen komt op microsoft office outlook laten binnenkomen, maar dat lukt maar van geen kant, mischien heeft iemand dat ook al eens gehad. ik heb windows vista premium. dank u....

Dat heeft verder niets met het OS te maken. Ik had er op een gegeven ogenblik wel 4. In Outlook accounts aanmaken voor iedere provider. Accountnaam, inkomende- en uitgaande server, userid en pw en kijk of de juiste poorten ingevuld staan : 110 voor inkomend en 25 voor uitgaand.

Laatst bewerkt:
hallo krolik bedankt voor je reactie op mijn vraag.ik heb bij accounts hotmail adres ingevuld, maar lukt niet staat bij mapi, terwijl bij een ander mail adres van home pop/smtp staat, en die doet het wel die staat er al een tydje in. maar nu wil ik die andere mailadressen ook in outlook hebben maar lukt niet.

Je moet pop en smtp hebben. Ik werk zelf met Outlook 2010. Daar heb ik zonder problemen meerdere accounts aangemaakt. En zo ging het ook onder Outlook 2007. Dus snap ik niet waarom het niet wil lukken. Zelfs als je fouten maakt, wordt het account aangemaakt, maar werkt het natuurlijk niet. Probeer eens Outlook help en zoek op 'Toevoegen account' of in het Engels 'Add account'.

hallo krolik bornetto bedankt voor de reactie. ik heb eerst eens de conector gedownload en ja het fuctioneert in iedergeval bedankt voor de goede hulp krolik en bronetto....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan