Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xalyah

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2010
Ik weet niet of ik hier überhaupt op het juist deelforum ben, mijn excuses als dat niet zo is.

Outlook werkt de laatste tijd heel traag, en ik heb zo'n idee waar door het komt. Een tijdje terug probeerde ik een groot bestand in een e-mail te verzenden (gmail-account, moet kunnen, dacht ik), maar het verzenden duurde zolang.. dat ik het uiteindelijk op een andere manier heb opgelost.
De e-mail die nog aan het verzenden was in Outlook, probeerde ik te annuleren. Maar op een of andere manier kan hij niet meer geannuleerd worden, maar ook niet meer verzonden. Hij blijft dus staan in postvak-uit zonder iets te doen, nouja, het maakt Outlook heel erg traag. Iemand enig idee wat ik nu moet?

Alvast hartelijk dank!

Welkom op Helpmij.nl:)

Ik ga je topic zo naar de juiste sectie verplaatsen;
Helpmij.nl Forum > Software > Microsoft Office > Outlook

Start Outlook eens in veilige modus op en kijk of je dan die mail kan verwijderen.

Hou CTRL ingedrukt en klik op de Outlook snelkoppeling om Outlook in veilige modus te laten opstarten.

Aahh, mijn excuses, sorry! Ik zag het al toen ik een beetje verder keek op het forum, dat ik het bericht fout plaatste.

En neen, helaas je optie werkt niet. :( Als ik op verwijderen of delete druk, krijg ik: 'Je bericht wordt al verzonden.'
En nu?

Alvast bedankt in elk geval!

Verplaatst.:)

Open Outlook gewoon en ga naar;
Bestand > offline werken, zorg dat er een vinkje voor staat. Kijk dan of je het bericht kan verwijderen. Is het gelukt haal je het vinkje weer weg bij "Offline werken".

Heel erg bedankt nog, maar het is gelukkig al op eigen kracht gelukt!

Hoe heb je het opgelost dan? Hebben andere er ook wat aan.:)

PS in het eerste bericht kun je je vraag op "Opgelost" zetten.

Haha, ik las ergens op 't forum dat hij bleef verzenden zolang internet aanstond. Dus schakelde ik even de Lan-verbinding uit. Wat dom dat ik daar niet eerder aan dacht. Maarja, ik ben een meisje en heb niet zoveel verstand van computers. :')

Heel erg bedankt allemaal in elk geval!

Bedankt voor de terugkoppeling. Eigenlijk hetzelfde wat ik dan in Outlook wou laten doen. Het stoppen van verzenden en ontvangen.:)

Ja en uw manier was snel nog makkelijker achteraf. :) Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan