Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulus71

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2010
Berichten
13
Ik heb KPNplanet en als ik via outlook me mail binnen haal blijft het online me mailbox maar vullen.
Hoe kan ik dat uitzetten ?

Het moet toch mogelijk zijn als ik me mail binnen haal met outlook dat het op kpnplanet webmail verwijderd word ?

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast heel erg bedankt
 
Met de aantekening dat
a. Het ervan afhangt of je IMAP of Internet/POP mail hebt ingesteld. Met IMAP blijven standaard de berichten staan op de mailserver, omdat je (min of meer) "online" je mail bekijkt dan...
b. Als het Internet/POP mail is dat je hebt ingesteld, dan moet je (om het door jou gewenste resultaat te bereiken) dat "Kopie achterlaten op de server" UITzetten (dat is trouwens de standaard instelling, dus als het nu aanstaat, dan zul je dat zelf wel zo ingesteld hebben, ooit...). Zie ook de 2de link van vanschagen.
c. Als je het hebt ingesteld alsof het een Microsoft Exchange server is waar je mee verbindt, dan blijven ook de berichten staan op de server. In dat geval de zaak ombouwen naar een POP/SMTP e-mail account (kijk bij KPN hoe je dat moet doen).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Dank jullie wel voor jullie hulp het is eindelijk gelukt.

Heel erg bedankt


:thumb::thumb:
 
Was het inderdaad dat dat vinkje er stond bij "Kopie op de server achterlaten"?? Of was er wat anders aan de hand?

tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan