Outlook2003 op 2 windows via zelfde PST bestand en dezelfde instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

beorn_nl

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
1 is dit mogelijk? en daarbij gebruik te maken van dezelfde .pst bestanden zodat je steeds dezelfde mail hebt?

2 ik heb geprobeerd om dit te omzeilen door de registry te copiëren maar liep daarbij vast op de verschillende usernaaminstelling maar als de laatste mogelijkheid beter functioneert is dat natuurlijk het interessantst, want dan hoef je alleen nog een snelkoppeling te maken en bespaar je veel schijfruimte!

Laatst bewerkt:
reply: Aardig, wat je gevonden hebt, maar aangezien ik beide windows draai op de zelfde comp. is het bericht managing your mail niet echt van toepassing (slechts 1 windows tegelijkertijd beschikbaar), maar misschien moet ik outlook exchange toch maar proberen liever maak ik beide users gelijk,waardoor beide windows van dezelfde reg.instellingen voor Office gebruik kan maken en daardoor slechts 1 link naar outlook + aanpassing reg van noodzakelijk is. Als de username vrij eenvoudig is aan te passen scheelt dit vele mb's op de HD...

Toch gelukt na enig zoeken beide windows maken nu gebruik van hetzelfde outlook.pst bestand zonder problemen. let wel op, via networking gaat dat niet goed, daar moet toch gebruik gemaakt worden van microsoft exchange!!!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan