Outlook2010 en Nokia N97 synchroniseerd wel maar neemt gegevens niet over.

Status
Niet open voor verdere reacties.

piepenbm

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Outlook2010 en Nokia N97 synchroniseerd wel maar neemt gegevens niet over,
N97 in office 2007 werkte wel samen met pc suite van nokia, nu na upgrade naar outlook 2010, werkt synchroniseren niet meer, nieuwe aangemaakte contacten en afspraken en taken komen niet door in telefoon. Ondanks dat telefoonsoftware zegt dat sync gelukt is.

Op helpsite van nokia staat wel wat maar de gebruikelijke herinstallatie en updates hebben geen hulp geboden.
Helpdesk blijft volhouden dat het werkt, nou echt niet!!!!

wellicht zit hier een knappe kop die me verder kan helpen. Ik denk dat de bestandstoewijzing (plek waar windows in W7 en outlook2010 iets bewaard anders is dan in 2007 en XP)

gr Mike
:confused:

Hoi,

Waarschijnlijk heb je een update gedaan naar MsOffice 2010, terwijl 2007 én de pcsuite van Nokia al geïnstalleerd waren .... ?
Zo ja, dé-installeer de pc-suite dan (via het configuratiescherm), start de computer opnieuw en installeer de pcsuite dan weer.

nee, na volledige format en herinstallatie van W7 en orginele geactiveerde office 2010 en laatste nieuwe PC suite werkt het niet.....

ieg bedankt voor je hulp.

gr Mike;)

opgelost:
Alle Nokia software verwijderd
opnieuw opgestart, in tussentijd,
Telefoon teruggebracht naar fabriek instellingen (n97 is code 12345)
Hierna PC suite 7.150 geinstalleerd. Telefoonpas na opnieuw opstarten aangesloten.
Selecteer PC suite op je telefoon
Daarna in suite op synchroniseren drukken.
en eindelijk werkt dit nu

Het enige verschil met wat ik een paar dagen aan het proberen ben geweest, is dat ik de telefoon heb teruggezet naar fabriekinstelling.

gr Mike:D:D:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan