outlook2010 opent niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
boodschap bij openen: kan MS outlook niet starten, kan outlookvenster niet openen. kan set mappen niet openen. outlook niet juist afgesloten.

ik heb gewoon gesloten (programma vroeg nog of ik mails in uit-map eerst nog wilde verzenden - zoals altijd). nu kan ik nergens meer bij.
ik heb voordien nog wel een link proberen te verzenden, toen outlook nog niet aanstond. kan het daar aan liggen? maar belangrijker, hoe krijg ik dit weer aan de praat?

ik zie in taakbeheer onder toepassingen dat outlookbestanden nog steeds geactiveerd zijn, is dat het probleem?

Laatst bewerkt:
Je kan proberen Outlook in safe mode te starten. Dat doe je door Ctrl ingedrukt te houden als je op het Outlook icoon klikt. Laat even weten of dat iets uithaalt.

Zal dan wel aan corruptie liggen in het .pst mailbestand.
Instructies voor gebruik scanpst.exe om je .pst bestand te repareren: hier en hier

Hierbij moet Outlook volledig zijn afgesloten.
Laat scanspt.exe zo vaak je .pst bestand repareren totdat er helemaal geen fouten meer teruggemeld worden.
Locatie scanpst.exe: hier, mochten de links hierboven je dat niet duidelijk maken.

Succes,

Tijs.

gelukkig valt de ellende mee, ik heb opnieuw opgestart en alles werkt weer. toch bedankt voor je moeite!

Dat valt idd mee. Ik had overigens over het nog open staan van de Outlook-bestanden heen gelezen, anders was ik inderdaad ook zelf op een herstart van Windows uitgekomen (om de bestanden (gedwongen) gesloten te krijgen).

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan