Outlookmail komt deels binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dries01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2005
Ik heb een Outlook probleem: slechts een deel van mijn mail komt binnen. Ligt niet aan provider want het komt in webmail. Verder komt het bij mijn PC aan want mijn McAfee virusscan geeft aan dat de berichten zijn gescand. Het komt alleen niet in mijn Outlook Inbox, althans een deel niet. Lijkt alsof er nog iets gebeurd na de McAfee Scan ..... Iets in XP? Wie kan helpen?
Dank!

Weet je ook wat voor mails? Het kan namelijk zijn dat mcaffee ze niet vertrouwd verwijderd of wegstopt.

Dank voor je reactie. Ik heb nog geen structuur ontdekt in de berichtjes die worden tegengehouden. Soms ook gewone mailtjes zonder attachments. Verder laat McAfee ze door (ze worden 'schoon' bevonden). Het lijkt alsof er nog een filter na McAfee komt of dat het iets in de software van Outlook is (iets met het opslaan van de PST-file?). Het gekke is echter wanneer je een andere mailclient gebruikt (vb. Outlook Express) het probleem blijft.

instellingen

Outlook Express opdracht geven e-mail binnen te halen via SpamKiller
Open Microsoft Outlook Express.
Klik op Extra en selecteer Accounts.
Selecteer uw e-mailaccount en klik op Eigenschappen.
Markeer uw POP3-account en klik op Wijzigen.
Verander het adres voor inkomende e-mail op de tab Servers in 127.0.0.1 (als dat nog niet is gebeurd).
Wijzig de Accountnaam onder Server voor inkomende e-mail in uw volledige e-mailadres (als dat nog niet het geval is).
Klik op OK en klik op Voltooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan