outlookverzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bung

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Berichten
10
Ik heb Outlook 2003 maar als ik een bericht wil maken maak 2 letters en is de mail verdwenen.Kan mij iemand zeggen waar ik moet zoeken om dat opte heffen.
 
Geef het iets duidelijker aan dan je nu gedaan hebt:
- Je start een Nieuw E-mailbericht.
- Je klopt geadresseerde en onderwerp in
- Je gaat nu de inhoud van het bericht opstellen, je tikt 2 letters in en je mail is foetsie?

Is dit correct, of ging het anders? Graag dus een duidelijker scenario-beschrijving.

Eerste ding dat ik overigens zou proberen is: Herinstallatie Outlook2003, updates ophalen bij http://office.microsoft.com, gebruikmakend van de automatische update-check die daar beschikbaar is.

Tijs.
 
Geef het iets duidelijker aan dan je nu gedaan hebt:
- Je start een Nieuw E-mailbericht.
- Je klopt geadresseerde en onderwerp in
- Je gaat nu de inhoud van het bericht opstellen, je tikt 2 letters in en je mail is foetsie?

Is dit correct, of ging het anders? Graag dus een duidelijker scenario-beschrijving.

Eerste ding dat ik overigens zou proberen is: Herinstallatie Outlook2003, updates ophalen bij http://office.microsoft.com, gebruikmakend van de automatische update-check die daar beschikbaar is.

Tijs.
 
Geef het iets duidelijker aan dan je nu gedaan hebt:
- Je start een Nieuw E-mailbericht.
- Je klopt geadresseerde en onderwerp in
- Je gaat nu de inhoud van het bericht opstellen, je tikt 2 letters in en je mail is foetsie?

Is dit correct, of ging het anders? Graag dus een duidelijker scenario-beschrijving.

Eerste ding dat ik overigens zou proberen is: Herinstallatie Outlook2003, updates ophalen bij http://office.microsoft.com, gebruikmakend van de automatische update-check die daar beschikbaar is.

Tijs.

Ja heb ik gedaan maar dat wil ook niet er is een verkeerde download ingekomen adresboek.Die heb ik gedelete en daarna kon ik niet meer een mailtje maken want dat vloog weg.Kan alles ontvangen maar niets verzenden.Ik weet het niet meer op dit moment en is het frustrerend te noemen.Hoop dat iemand mij kan helpen.Jan(bung)
 
Ok, nu wordt het interessant: Heb je alleen het adresboek bestand verwijderd, of er ook aan gedacht om het 'foutieve' adresboek uit je zgn. Outlook-profiel te verwijderen??

Ga in Outlook naar Extra -> Services
Je krijgt dan een overzicht wat er allemaal in dat profiel hangt.
Verwijder daar het 'foutieve' Persoonlijk Adresboek uit je profiel.

Tijs.
 
Ok, nu wordt het interessant: Heb je alleen het adresboek bestand verwijderd, of er ook aan gedacht om het 'foutieve' adresboek uit je zgn. Outlook-profiel te verwijderen??

Ga in Outlook naar Extra -> Services
Je krijgt dan een overzicht wat er allemaal in dat profiel hangt.
Verwijder daar het 'foutieve' Persoonlijk Adresboek uit je profiel.

Tijs.
Ja heb ik geprobeerd maar services staat niet bij extra in outlook en geen profiel.Is het opties misschien maar daat staat geen profiel bij.Nee ik heb ook het foutieve adresboek niet verwijderd.??Ik vind het zo vreemd dat ik hier kan typen en versturen zonder enig probleem en in Outlook Expres ook en niet in Outlook.Ik werk graag met Outlook.Jan(bung)
 
Ok, als je dat Extra -> Services niet kunt vinden, doe dan het volgende:
Sluit Outlook
Open Configuratiescherm, en zet (indien nog niet van toepassing) Klassieke weergave aan in het linkerkader.

Je moet dan in het (lange) lijstje rechts o.a. E-mail danwel Post hebben. Dubbelklik daarop, dat is je Outlook-profiel.
Doe verder wat eerder is aangegeven.

Tijs.
 
Ok, als je dat Extra -> Services niet kunt vinden, doe dan het volgende:
Sluit Outlook
Open Configuratiescherm, en zet (indien nog niet van toepassing) Klassieke weergave aan in het linkerkader.

Je moet dan in het (lange) lijstje rechts o.a. E-mail danwel Post hebben. Dubbelklik daarop, dat is je Outlook-profiel.
Doe verder wat eerder is aangegeven.

Tijs.
Nou heb ik gedaan maar hij reflecteerd aan back Up die gemaakt is en heb me rot gezocht daarna.Het adresboek kan ik wel verwijderen maar ben bang dat ik straks niets meer heb.Wat raad U mij aan.Ik heb dit nog nooit meegemaakt.met dank Jan(bung)
 
Het is nogal simpel: Als je in de profiel-beheertool op die backup Persoonlijk Adresboek klikt (1x) en dan op de knop Eigenschappen, en je krijgt een foutmelding, dan staat het pad naar het bestand dat erbij hoort sowieso niet goed. Je kunt hem dan zonder probleem verwijderen, want verwijst toch naar een niet-bestaand bestand :)

Nog mooier: Ik heb net ook getest, en het enige wat je met Verwijderen bereikt in de profiel-beheertool is, dat het uit het profiel wordt weggehaald, het bestand zelf gaat dus niet van de schijf (al of niet corrupt).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Het is nogal simpel: Als je in de profiel-beheertool op die backup Persoonlijk Adresboek klikt (1x) en dan op de knop Eigenschappen, en je krijgt een foutmelding, dan staat het pad naar het bestand dat erbij hoort sowieso niet goed. Je kunt hem dan zonder probleem verwijderen, want verwijst toch naar een niet-bestaand bestand :)

Nog mooier: Ik heb net ook getest, en het enige wat je met Verwijderen bereikt in de profiel-beheertool is, dat het uit het profiel wordt weggehaald, het bestand zelf gaat dus niet van de schijf (al of niet corrupt).

Tijs.
Wat raad U mij aan want al zet ik windows office er weer op dan zit hij er weer in.Eventueel kan U mij bellen dan kan ik mijn skipe naam geven.Want ik kom hier niet meer uit .Dank U.telf 0524-513561
 
Wat raad U mij aan want al zet ik windows office er weer op dan zit hij er weer in.Eventueel kan U mij bellen dan kan ik mijn skipe naam geven.Want ik kom hier niet meer uit .Dank U.
 
Wat raad U mij aan want al zet ik windows office er weer op dan zit hij er weer in.Eventueel kan U mij bellen dan kan ik mijn skipe naam geven.Want ik kom hier niet meer uit .Dank U.telf
 
Wat raad U mij aan want al zet ik windows office er weer op dan zit hij er weer in.Eventueel kan U mij bellen dan kan ik mijn skipe naam geven.Want ik kom hier niet meer uit .Dank U.
Het is weer opgelost
 
TheEnd,

Ik weet nog wel ongeveer wat er toen bij Bung aan de hand was, maar begin liever een nieuwe vraag. Meld daarin o.a. het volgende:
- Welke versie van Microsoft Outlook gebruik je?
- Wat heb je allemaal aan adresboeken gedefinieerd in je 'Outlook profiel'? Uitsluitend Persoonlijke adresboeken of ook een Outlook adresboek? En indien Outlook Adresboek, wat heb je daar allemaal onder gehangen?
- Vertel wat er evt. aan je pc is veranderd (hardware en/of software etc.) sinds dat het nog wel werkte?
- Heb je nog MS Outlook updates opgehaald bij de site van Microsoft en wanneer heb je dat het laatst gedaan?
- Beschrijf wat je doet in MS Outlook en wat er dan misgaat (scenario). Geef ook evt. foutmeldingen in zijn geheel erbij.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan