Outook email verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
364
Hallo allemaal,

Ik had een heleboel foto`s willen doorsturen naar een vriendin van me via outlook maar kwam niet aan vanwege haar ruimte ofzo iets maar wil dus die email uit outlook halen maar klik ik er op en dan normaal op de delete knop drukken maar hij gaat eerst al die foto`s laden in die mail en heb hem al eens een uur laten lopen maar was toen nog bezig dus hoe kan ik mischien outlook opnieuw installeren en dat dus die mail er ook af is?

Heb outlook express 6 en internet explorer 6 met windows xp prof.

Met vriendelijke groet,

Pim
 
pimmie89 zei:
Hallo allemaal,

Ik had een heleboel foto`s willen doorsturen naar een vriendin van me via outlook maar kwam niet aan vanwege haar ruimte ofzo iets maar wil dus die email uit outlook halen maar klik ik er op en dan normaal op de delete knop drukken maar hij gaat eerst al die foto`s laden in die mail en heb hem al eens een uur laten lopen maar was toen nog bezig dus hoe kan ik mischien outlook opnieuw installeren en dat dus die mail er ook af is?

Heb outlook express 6 en internet explorer 6 met windows xp prof.

Met vriendelijke groet,

Pim

waar zit de mail ?
in postvak uit ?
hoe groot is ie ?
 
Hallo,

Ja die zit in postvak uit omdat hij niet is verzonden goed ofzo en is iets van 110 mb

groetjes
 
pimmie89 zei:
Hallo,

Ja die zit in postvak uit omdat hij niet is verzonden goed ofzo en is iets van 110 mb

groetjes

110 mb kan je nooit versturen per mail ...
start es op in veilige modus, en probeer dan te verwijderen.
 
nee klopt daarom deed hij het ook niet en wou het verwijderen

en ja heb ook al geprobeerd via veilige modus maar deed het zelfde

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan