pacificangel
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 28 okt 2007
Hallo allemaal,
Het is mijn eerste bezoek aan dit forum en op gebied van PC enzo ben ik een leek.
Ik zal mijn vraag zo duidelijk mogelijk proberen te stellen.
Ik gebruikte van Agnitum al een ruime periode de gratis Outpost Firewall 1,0 ,tot enkele dagen geleden.
Bij de laatste update heb ik mij laten vangen door in te gaan op een 30 dagen vrijblijvende kennismaking met Outpost Firewall Pro .
Sindsdien zijn er telkens problemen bij het verbreken van mijn ADSL-verbinding,vermits ik niet altijd on-line blijf, de andere pogramma’s reageren niet meer en mijn PC lijkt bevrozen.
Er rest mij niets anders dan met Ctrl+Alt+Delete terug op te starten,waarbij dan ook een schijfcontrole volgt.
Misschien zijn al die details overbodig nadat ik zopas het volgende heb gelezen;
(mijn PC loopt op Windows Millenium)
System Requirements
The minimum system requirements for Outpost Firewall Pro are:
233 MHz Intel Pentium or compatible CPU
32 MB RAM
Windows 98/2000/XP or 2003 Server operating system
30MB of hard disk space.
Geen Millenium?
Hoe kan ik dat oplossen
Liefst zou ik een gratis Firewall willen downloaden. Agnitum heeft er nog steeds één beschikbaar.Zijn er andere betrouwbare met een nederlandse versie hebben .
Zal ik eerst alles van Outpost verwijderen en hoe doe ik dat?Mvg,pacificangel
Het is mijn eerste bezoek aan dit forum en op gebied van PC enzo ben ik een leek.
Ik zal mijn vraag zo duidelijk mogelijk proberen te stellen.
Ik gebruikte van Agnitum al een ruime periode de gratis Outpost Firewall 1,0 ,tot enkele dagen geleden.
Bij de laatste update heb ik mij laten vangen door in te gaan op een 30 dagen vrijblijvende kennismaking met Outpost Firewall Pro .
Sindsdien zijn er telkens problemen bij het verbreken van mijn ADSL-verbinding,vermits ik niet altijd on-line blijf, de andere pogramma’s reageren niet meer en mijn PC lijkt bevrozen.
Er rest mij niets anders dan met Ctrl+Alt+Delete terug op te starten,waarbij dan ook een schijfcontrole volgt.
Misschien zijn al die details overbodig nadat ik zopas het volgende heb gelezen;
(mijn PC loopt op Windows Millenium)
System Requirements
The minimum system requirements for Outpost Firewall Pro are:
233 MHz Intel Pentium or compatible CPU
32 MB RAM
Windows 98/2000/XP or 2003 Server operating system
30MB of hard disk space.
Geen Millenium?
Hoe kan ik dat oplossen
Liefst zou ik een gratis Firewall willen downloaden. Agnitum heeft er nog steeds één beschikbaar.Zijn er andere betrouwbare met een nederlandse versie hebben .
Zal ik eerst alles van Outpost verwijderen en hoe doe ik dat?Mvg,pacificangel