outpost_uninst.exe start op, maar wat is het?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoogeveense RAT

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
In de lijst met software die samen met Windows opstart, staat een voor mijn onbekend programma: outpost_uninst.exe. Weet iemand wat voor software dit is en of ik het kan uit vinken bij de opstartprocedure?

Ik heb even Gegoogled, maar dit leverde enkel HiJackThis logjes op van mensen die ook dit bestand op hun computer hebben staan. Nergens vind ik een beschrijving wat dit bestand nou precies is.

EDIT: Ik vond op een site dat outpost.exe met je firewall te maken had. Zou dit outpost_uninst.exe dan je firewall de-installeren? Zo ja, dan moet ik het uitvinken lijkt me.

Laatst bewerkt:
Oke, bedankt voor de link :). Het heeft dus inderdaad iets met de firewall te maken. Als virusscanner + firewall gebruik ik windows live onecare. Echter de firewall van LiveOne Care werkt niet goed. Zo gauw als ik hem wil inschakelen loopt mijn hele laptop vast, terwijl dit eerder geen probleem was. Maar dan lijkt het me dat ik dit vakje uit moet vinken, het is namelijk niet de bedoeling dat de firewall gedeinstalleerd gaat worden, toch?

Dat vastlopen komt waarschijnlijk omdat je meerdere firewalls geactiveerd hebt!

Oke, dus het is het beste om het vakje outpost_uninst.exe uit te vinken en dan nogmaals te proberen om Windows LiveOne Care te activeren?

Beste Hoogeveense RAT,

Ik stuur jou dit bericht omdat ik hier heb gelezen dat je bezig bent met de beveiliging van je PC met Windows Live OneCare. Graag wil ik je er op wijzen dat het, zoals mrmusic al aangaf, mogelijk is om 1 firewall actief te hebben. Dit biedt immers ook voldoende beveiliging voor je PC.

Als er verder nog vragen zijn, dan kan je ook altijd terecht bij de telefonische helpdesk op 020-5001500 (kies Thuisgebruikers en vervolgens Windows Live OneCare) of stel je vraag hier online.

Vriendelijke groet,

Michiel

Ik ben een vertegenwoordiger van Windows Live OneCare. Verify this posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code: oz7dgvbhf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan