output baar tv VIA/S3G KM400/KN400

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi ik heb een vraagje .

kennis van mij heeft een laptop en wil graag het beeld van delaptop op de tv hebben.

ze heeft een uitgang op haar laptop http://www.elsa-jp.co.jp/support/photo/S-comp.jpg

daar heb ik zb stekkertje in gedaan alsopde afbeelding en daarnaeentulpkabelnaar de tv.

alleen nu krijg ik daar geen beeld op.

watmoet ik veranderen ofdoe ik fout?

alvast bedankt gr mike:D

Zoek eens naar de overlay instellingen van de grafische kaart, zal vanst wel een userinterface voor in zitten bij de driversoftware van via.

hoi weet je toevallig welke ik nodig heb?
de laptop is een:

acer aspire 1350

ik ben al aan het zoeken geweest maar kan niks vinden

alvast bedankt gr mike:D

hoiik heb de agpgepakt maar nog zonder resultaat.

als ik bij eigenschappen kijk zie foto hieronder dat tv niet aan kan klikken

wat doe ik nu fout

alvast bedankt

gr mike:D

Bijlagen

• fout.JPG
    fout.JPG
    55,3 KB · Weergaven: 21
Niets, die wordt gedetecteerd als deze is aangesloten, daarna zul en kun je hem verder instellen, dus niet op uitbreiden zetten maar de overlay inschakelen.

hoi maar hij zit al aangesloten maar detecteerd niks heb laptop al keer opnieuw opgestart maar nog niks.

heb je misschien precies instructies met dat overlay?

sorry dat ik het nog niet helemaal begrijp:o

gr mike

Dus TV kun je niet aanvinken als de TV is aangesloten?

Dat rode kruis zal eerst weg moeten om gebruik te kunnen maken van die overlay, die zet alles wat bv in een mediaplayer wordt gespeeld op je tv, anders dan het volledige scherm, die dan op je tv te zien zou zijn.

Oftewel, je zult eerst moeten zorgen dat die tv werkt op dat schermpje die je liet zien.

En niet vergeten de audiokabels ook aan te sluiten, anders heb je geen geluid.
Er zijn verloopkabeltjes van die s-video naar video/audio.

haha ja was eerst dat rode kruis maar eens weg dat krijg ik al niet voor elkaar.

dat geluid is bij zaak eerst beeld haha

ik snap er niks van volgens mij moet het gewoon werken zo. hoef toch niks in bios goed tezetten of wel

gr mike:D

Lijkt mij sterk dat je iets in de bios moet enablen om hiervan gebruik te kunnen maken, maar ja, je weet 't niet hè.

Kijk eens op die site van Acer of er wat bij staat.

Weet wel dat je F2 moet gebruiken om in de bios te komen, een Phoenix bios, denk ik.
Of die s-videokabel zit er niet ver genoeg in, of fout.:evil:

Nou, ik kan je hier vandaan niet verder helpen, maar je bent op de goede weg, sterkte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan