Over de ASUS N150 USB ADAPTER

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duallizer

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Berichten
72
Hallo mensen,

Ik heb pas geleden een nieuwe laptop gekocht en wil daarom draadloos internet.
Ik zag dus de ASUS N150 USB ADAPTER op www.mediamarkt.nl en wil deze halen. Maar ik had een vraag. Staat dit apparaat (Draadloos internet usb stick) los van bedrijven zoals KPN, TELE2 etc etc. waarvoor je moet betalen. Is het zo een apparaat die je koop en meteen kan gebruiken dujs niet waarvoor je maandelijks moet betalen
Dit is de site: http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/N150-USB-ADAPTER,10259,14914,167735.html voor als je neit weet wat ik bedoel
LAptop specs: Acer aspire 7741ZG 2ghz
ATI mobility radeon hd 5470 up to 2gb
4gb internet geheugen, 500 GB hdd
Mvg,

Duallizer
 
Laatst bewerkt:
Routers, routermodems en modems die door de provider zelf beschikbaar worden gesteld en ook USB apparaten voor mobiel Internet zijn gebonden aan een provider.

Een zelf aangeschafte router of (USB) draadloze netwerkkaart staan daar helemaal los van. Je kunt dus die USB draadloze netwerkkaart ook elders gebruiken (als je daar toegang hebt tot het draadloze netwerk).

Tijs.
 
De ASUS N150 USB ADAPTER is een draadloze netwerkkaart die met de computer verbonden wordt via de USB ingang.
In de laptop die jij hebt zit al een draadloze netwerkkaart, dus is het onzin om nog zo'n kaartje te kopen.

Ik neem aan dat je met je laptop draadloos wilt internetten thuis? Hiervoor heb je een router nodig die draadloos internet heeft. Deze zit vaak gekoppeld aan je modem of al ingebouwd in het modem.
 
De ASUS N150 USB ADAPTER is een draadloze netwerkkaart die met de computer verbonden wordt via de USB ingang.
In de laptop die jij hebt zit al een draadloze netwerkkaart, dus is het onzin om nog zo'n kaartje te kopen.

Ik neem aan dat je met je laptop draadloos wilt internetten thuis? Hiervoor heb je een router nodig die draadloos internet heeft. Deze zit vaak gekoppeld aan je modem of al ingebouwd in het modem.

Ja maar onze modem heeft een heel zwak signaal, daarom wil ik een aparte ding als dat kopen die ik erin stop en meteen internet heeft, is dit dan goed of moet ik iets anders kopen waardoor ik meteen internet krijg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan