over klokken

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi

ik heb een vraaf ik wil mijn video kaart over klokken .

ik vind dat hij veel te traag is

Veld Waarde
GPU Kloksnelheid 250 Mhz

Veld Waarde
RAMDAC kloksnelheid 350 Mhz

Veld Waarde
Video kaart nVIDIA GeForce FX 5200 (MSI FX5200)

is hier soms een progjevoor ????

alvast bedankt

Probeer eens het programmatjes Powerstrip. :)

Zeer makkelijk je videokaart en beeldscherminstellingen te tweaken en overklokken.

Succes,

Edit: Ik had er een beetje snel overheen gelezen, maar je hebt dus een FX5200. Dat is al een zeer trage kaart, waar weinig snelheid uit te persen zal zijn. Overclokken is pas leuk met echt sneller kaarten. ;) Dus... Tijd voor een nieuwe kaart? :p

Een GF FX5200 overklokken heeft geen zin, want je merkt toch geen snelheidwinst omdat de kaart al zo traag is.

Geplaatst door Muurhond
Een GF FX5200 overklokken heeft geen zin, want je merkt toch geen snelheidwinst omdat de kaart al zo traag is.

dus gewoon een nieuwe kaart kopen .

wat is een redelijke videokaart voor een normaal bedrag

Normaal bedrag? X800 PRO! (€380,-)

Dat vind ik zo door de jaren heen een normaal bedrag geworden voor een redelijke videokaart. :p

Nee, maar zeg even je budget. Dan kunnen wij wel even kijkjen wat een goede keus zal zijn.

Geplaatst door T._de_vries
Normaal bedrag? X800 PRO! (€380,-)

Dat vind ik zo door de jaren heen een normaal bedrag geworden voor een redelijke videokaart. :p

Nee, maar zeg even je budget. Dan kunnen wij wel even kijkjen wat een goede keus zal zijn.
tussen de €150 en de € 250 vind ik zat

Ok, dan zou ik gaan voor de NVidia Geforce 6800LE. Die is zeer goed over te klokken en kost rond de 200,-. :) Daar kan je aardig mee gamen! Standaard draait hij even snel als de Radeon 9800 PRO, maar hij kan heel ver overgeklokt worden (met een beetje mazzel...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan