Over nieuwe Ati X800XT

Status
Niet open voor verdere reacties.

SemenElle

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2005
Ik heb een vraag. Ik heb gisteren mijn nieuwe Ati X800XT binnen gekregen en geinstalleerd met catalist 5.10a. Nu krijg ik nog steeds melding van nieuwe harware bij opstarten en ook in apparaatbeheer staan er nog twee open. De videokaart werkt verder helemaal naar behoren! Wat kan het zijn dat ik ben vergeten?

Zie ook dit screenshot:

Ik vergeet wat, maar wat? :(

Schakel de onbekende apparaten uit en start opnieuw op,dan zal XP aangeven waar je nog drivers voor nodig hebt.

Welkom op Helpmij.

heb je de chipset drivers wel geinstalleerd?? die staan op de cd van je mobo

Bandit: Ja heb ik al gedaan. Het enige dat hij dan aangeeft is dat het voor de X800XT is. Maar wát het is zegt hij niet.

Bertus: Chipset drivers? Geen idee, ik had hiervoor een Ati 9600 XT. Het enige wat ik daarbij moest was de ati drivers installen.

Edit: oh nee de chipset van het mobo, ja die stonden er al op! Hij was helemaal geinstalled, heb gewoon nieuwe videokaart.

Laatst bewerkt:
Cd er weer in en de drivers laten zoeken.

Alternatief:verwijder alle drivers Oude En Nieuwe,en ga opnieuw beginnen wil vaak de beste oplossing zijn.
Succes.

Geplaatst door BANDIT123
Cd er weer in en de drivers laten zoeken.

Alternatief:verwijder alle drivers Oude En Nieuwe,en ga opnieuw beginnen wil vaak de beste oplossing zijn.
Succes.

Ja dat op cd zoeken heb ik ook gedaan, maar ik denk dat ik maar eens van cd moet gaan installeren. Wel jammer want dat zijn oudere drivers.

Hoopte eigenlijk dat iemand weet wát het is. Het zijn dus niet de adapters. Wat zit er nou nog meer op die kaart? Het is geen all in wonder dus het is geen tv kaart ofzo.

Verwijder de apparaten met een geel vraagteken uit je apparaatbeheer en start de pc eens opnieuw op. Nu worden er nieuwe apparaten gevonden en vaak wordt er ook bij verteld om welk type apparaat het gaat.

Geplaatst door Sarvo
Verwijder de apparaten met een geel vraagteken uit je apparaatbeheer en start de pc eens opnieuw op. Nu worden er nieuwe apparaten gevonden en vaak wordt er ook bij verteld om welk type apparaat het gaat.

Ja dan zegt hij dat 'het' voor de ati x800xt is maar niet wat 'het' is! Op een ander forum hebben ze het er over dat het VIVO is. Dat zit op mijn kaart, zou dat het zijn?
Verder nog donders weinig tijd gehad. Morgen mijn zoons verjaardag en dan verwachten mensen dat je van alle voor hun maakt!

Edit: Ok heb wdm drivers geinstalleerd en nu is alles geinstalleerd. Nu weet ik alleen nog niet wat VIVO betekend en waar het voor is!

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Sarvo
Zou het ook niet de tv-uitgang kunnen zijn?

Zoiets is het geloof ik ja, maar dat had mijn oude kaart ook en die had geen VIVO ondersteuning. Dus wat is nou dat VIVO.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan