038soldier
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 dec 2006
Hoi,
Is het aantrekkelijk om overclock geheugen aan te schaffen ?
Ga binnenkort een nieuwe pc halen en komt 2gb geheugen in en kan bv. G-Skill(overclock) geheugen halen, maar heeft dat nou echt zin ;die extra Mhz en (weet niet of het kan met het moederbord) lagere timings ?
Ik vraag dit i.v.m. de prijs, want die overclock-modules zijn een stukje duurder.
Maar om even duidelijk te zijn:
Haal je met overgeclockt geheugen meer fps uit je games ?
Trouwens (ff ontopic) dit klinkt echt goed:
Geclockte Q6600 en dat met standaard koeling :shocked:
Moet er wel bijzeggen dat het moederbord 1333fsb ondersteund en op dat plaatje zie ik 1530Mhz staan, dus dat gaat dan net niet, maar toch erg netjes hehe.
Is het aantrekkelijk om overclock geheugen aan te schaffen ?
Ga binnenkort een nieuwe pc halen en komt 2gb geheugen in en kan bv. G-Skill(overclock) geheugen halen, maar heeft dat nou echt zin ;die extra Mhz en (weet niet of het kan met het moederbord) lagere timings ?
Ik vraag dit i.v.m. de prijs, want die overclock-modules zijn een stukje duurder.
Maar om even duidelijk te zijn:
Haal je met overgeclockt geheugen meer fps uit je games ?
Trouwens (ff ontopic) dit klinkt echt goed:
Nevertheless, this is also a very good result, equal to 43% frequency increase above the nominal.
So, Kentsfield processors have every chance to be an interesting overclocker’s solution. Even though Conroe based CPUs can hit higher speeds, Kentsfield doesn’t fall too far behind them. Our testing participants could work stably at 3.5GHz without any additional cooling.
Geclockte Q6600 en dat met standaard koeling :shocked:
Moet er wel bijzeggen dat het moederbord 1333fsb ondersteund en op dat plaatje zie ik 1530Mhz staan, dus dat gaat dan net niet, maar toch erg netjes hehe.