overclocken MSI K9N4 ultra-f

Status
Niet open voor verdere reacties.

astradti

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2008
hallokes

ik ben een volledige leek op het gebied van overclocken. kan iemand mij uitleggen, hoe ik mij systeem kan overclocken? met een K9N4 ultra f mb van MSI en AMD X2 6000+. Me koeling kan het allezins aan (Zalman 9500 led) en een module om me temperaturen te regelen en af te lezen vooraan in men case (7 fans kunnen geregeld worden).

thx

hallokes

ik ben een volledige leek op het gebied van overclocken. kan iemand mij uitleggen, hoe ik mij systeem kan overclocken? met een K9N4 ultra f mb van MSI en AMD X2 6000+. Me koeling kan het allezins aan (Zalman 9500 led) en een module om me temperaturen te regelen en af te lezen vooraan in men case (7 fans kunnen geregeld worden).

thx

goedenavond

allereerst is het niet verstandig om als leek te gaan overclocken.

als ik jouw was zou ik standaard nederlandstalige tutorials zoeken om informatie op te doen

http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/71847

zoals hierboven.

ik hoop dat je er daarmee uitkomt.

voor verdere vragen kan je hier natuurlijk altijd terecht.

ik ken redelijk veel van pc s, zowel soft als hardware matig, maar wil men grenzen verleggen :D iedereen die overclockt is er ooit mee begonnen e :) k zal die tutorials eens bekijken en dan zie ik wel :).

thx

heb de tuts gelezen, en denk dat ik het zo maar ga laten, ik zou graag willen dat men pc nog een eind meegaat :D.

naar het schijnt is een amd ook heel moeilijk te overclocken

toch bedankt voor de uitleg :)

heb de tuts gelezen, en denk dat ik het zo maar ga laten, ik zou graag willen dat men pc nog een eind meegaat :D.

naar het schijnt is een amd ook heel moeilijk te overclocken

toch bedankt voor de uitleg :)

AMD is niet heel moeilijk om over te clocken, maar amd heeft kleinere marge's

dat hoodt in dat je een intel cpu veel verder kan overclocken.