OverClocking

Status
Niet open voor verdere reacties.

DizzyGhost

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
Hallo,
Laatst had ik een Nvidia GeForce 8600 GT - ik heb een nieuwe aangeschaft, de Nvidia Geforce 220GT Elitegroup 1GB ddr2, ik vind hem heel erg fijn

Ik wil graag meer FrameRates, Ik heb registry gecleand, ik gebruik game boosters,
ik heb via nvidia configuratie menu, 3d vertical sync op uit gezet voor beter prestaties,
alleen wil ik ook over clocken

ik heb de volgende dingen:

Moederbord : Asus P5K
Chipset : Intel P31/P35
Processor : Intel Core 2 Duo E6550 @ 2333MHz
Fysiek Geheugen : 2560MBDDR2-SDRAM
Videokaart : NVIDIA GeForce GT 220
Harde Schijf : SAMSUNG SP1213C (120GB)
Harde Schijf : Western Digital WD1600JS-75NCB3 (160GB)
CD-Rom Station : HL-DT-ST CD-RW GCE-8240B
DVD-Rom Station : JLMS XJ-HD166S
Monitor Type : Acer AL1911 - 19 inches
Netwerkkaart : Attansic (Now owned by Atheros) L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Controller
Netwerkkaart : Marvell Semiconductor (Was: Galileo Technology W8300 802.11 Adapter
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3 (32-bit)
DirectX : Versie 9.0c (mei 2010)

Bij bios staat hij op - 333 , naar wat zou ik hem laten? mijn pc is sterk gekoeld dus overheating komt bij mij niet voor! idle is mijn videokaart al heel erg gekoeld ik heb 6 ventilators - waarvan 1 super groot is en een enorme rpm heeft, zijn er tips die ik kan gebruiken?

Heb je bericht verplaatst naar de juiste rubriek: overklokken.
Volgende keer erop letten dat je je vraag in de juiste rubriek plaatst.

Heb je bericht verplaatst naar de juiste rubriek: overklokken.
Volgende keer erop letten dat je je vraag in de juiste rubriek plaatst.

Sorry, ik had niet naar overclocking gekeken, daarom d8 ik het om hem in BIOS te zette n want het had er mee wat te maken , nogmaals excuses :)

Yuuuu,
U cpu is niet echt een OC topper maar je kan er zonder veel problemen 3.0Ghz uit halen, je moet er ALTIJD voor zorgen als je gaat OC'en dat je een goede koeling hebt en een stabiele voeding.
Als je meer framerates wil halen kan je misschien eens overwegen om over te stappen naar Windows 7 32bit, dan ga je van directX 9 naar 10 en daar ga je al een groot verschil in merken.
Het wil niet zeggen omdat je 6 fan's in je case hebt dat je pc sterk gekoeld is, het helpt wel maar je moet het hele pakket zien, een goede flow is soms beter dan 10 fan's.
Welke koeler heb je op u cpu? Welke case heb je (midi, big tower, etz....)?
Welke framerates heb je nu en wat wil je bereiken?

Laat even weten misschien kan ik je helpen.

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan