• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overdracht van gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

dablomme

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Beste,

Ik heb een bestand van 10 bladen; Graag had ik de gegevens; in dit specifiek het adres die dat op drie lijnen staat en gespreid is over verschillende cellen. Wanneer ik nu op sheet 1 de voornaam en de familienaam invul had in graad gehad dat dit automatisch overgedragen wordt naar de volgende negende bladzijden. Het lukt wel met copy op het eerste blad en paste special op de volgende volgende bladen. Het is echter de bedoeling dat dit compleet automatisch zou gaan zoals bij de overdracht van de totalen.

Alvast bedankt in mijn naam en in naam van de club.

Mijn bestand kan niet doorsturen omdat het blijkbaar te groot is.

Ik vrees dat je toch een voorbeeldje moet plaatsen. Maak je bestand wat kleiner of pak het in met Winzip of Winrar. Zonder voorbeeld is het erg lastig een vraag als deze te beantwoorden.

:confused:

- Selecteer de tab (onderaan) van Blad2
- Houdt de SHIFT-toets ingedrukt en klik op de tab van het laatste werkblad.
- Toets een = in een cel (bijv. D5)
- Ga naar D5 van het eerste werkblad
- Klik op ENTER.

De gegevens die nu in D5 van het 1e werkblad worden ingevuld, verschijnen automatisch ook in de andere werkbladen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Zoiets?

Wil je het zo (zie bijlage)?

Laatst bewerkt:
1000x dank aan DCWDPT & Roncancio voor de oplossing en de spoedige reactie.
Dit is inderdaad wat ik wou. :)

Opgelost

Zet de vraag nog even (helemaal rechtsonder) op opgelost aub.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan