Overdracht werkt opeens niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Na enkele malen een ringtone vanaf mijn pc op mijn Samsung E340 te hebben gezet werkt het opeens niet meer! Mijn pc "ziet" wel de telefoon maar mijn telefoon de pc niet meer. Als ik op mijn telefoon naar nieuwe apparaten zoekt vindt ie niks (alleen de bluetooth headset). Ik doe alles het zelfde, met een dongle in de pc etc. Heeft iemand enig idee hoe dit kan?

Alvast Bedankt!

Laptop werkt ook niet.......

Ik heb de hele boel ook op mijn laptop geinstalleerd maar ook daar het zelfde verhaal.............

p.s. ik heb sinds de laatste "overdracht" niks veranderd maar toen ik bij de instellingen op mijn pc keek stond er bij opties> het vakje bij "Detectie inschakelen"geen vinkje, moet hier geen vinkje staan?

Laatst bewerkt:
Ik zou het gewoon eens proberen of het wat uitmaakt als je het aanvinkt,en anders zou ik de driver voor bluetooth opnieuw installeren of met de bluetooth wizzard een nieuwe connectie laten maken.:confused:

Dit heb ik allemaal al gedaan en nu kan ik wel vanaf mijn telefoon naar pc zenden maar nog steeds niet andersom! Hellup!!!????!!!!

Wat krijg je op het scherm tezien ?Controlleer op welke com poorten hij een verbinding maakt,misschien is er een overgeslagen of wordt er op een verkeerde poort een verbinding gemaakt.Ik zelf heb het wel eens gehad dat de verbinding op com poort 4 loopt trwijl de bluetooth op com 5 zat,dus op het scherm een icoon dat ik verbinding heb maar in werkelijkheid dus niet.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord, bij poorten staat:

Poort Richting Naam
COM5 Uitgaand SAMSUNG SGH-E340 'Serial Port'
COM6 Binnenk... SAMSUNG SGH-E340

En als ik iets verzend vanaf mijn pc (via de wizard) staat er een geel driehoekje met uitroepteken en "De bestandsoverdracht is niet voltooid."

Heb je nog enig idee?

Wederom bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan