overgaan Vista naar windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobimang

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Ik hoor overal dat het beter is over te stappen van vista naar windows7 .
Zelf krijg ik elke dag hartkloppingen en allerlei ergernissen van vista.
Ik heb nog een andere installatie cd van windows xp maar die hoort bij een andere machien,ik ben bang dat als ik die gebruik om op mijn nieuwe machien van vista af te komen,ik problemen zal krijgen met het upgraden.
Hoe kan ik zo snel mogelijk overstappen naar windows7?.Is het te downloaden ergens?of kan ik het kopen?moet ik als ik die heb drivers zoeken voor mijn pc want ik heb geen cd,s bij gehad maar op de machien is er en partitie voor systeem herstel.
Gaarne snel antwoord anders ben ik bang dat, of ik een hartstilstand krijg,of dat ik de gloednieuwe machien van 2 hoog naar beneden donder.

De beste manier van overstappen is gewoon een schone installatie doen van W7.
Dus kopen en opstarten vanaf de DVD en dan aangeven dat je de schijf eerst wil formatteren. Verder is het zo dat W7 ontzettend veel hardware ondersteunt. Ik hoef zelden extra drivers te installeren en mocht dit nodig zijn dat komen deze in 90 % van de gevallen via Windows Update binnen. Natuurlijk kan je van te voren altijd bij de fabrikant van je hardware kijken of deze drivers beschikbaar stelt maar vaak is het niet nodig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan