Hoi allemaal,
Ik heb een probleem:
Omdat de ondersteuning van XP binnenkort vervalt heb ik op de PC van mijn ouders Windows 7 geïnstalleerd met de nieuwste versie van Office. Alle bestanden heb ik ge-back-upped op een Seagate Dashboard. Dat ging allemaal prima. De computer werkt nu naar behoren.
Het probleem is echter dat ik de oude mailbestanden en het adresboek niet meer terug kan vinden. Ik heb op internet gezocht naar oplossingen. Ik ben naar de 'Application Data' directory gegaan (waar de bestanden zouden moeten staan). Hier staan echter geen Outlook gerelateerde bestanden.
Ik heb dus gewoon een volledige back-up van de C-schijf gemaakt, dus de mailbestanden zouden ergens moeten zijn (toch?).
Kan er iemand helpen? Ben een beetje door mijn ideeën heen....
Alvast ontzettend bedankt!
Groetjes,
Sjim
Ik heb een probleem:
Omdat de ondersteuning van XP binnenkort vervalt heb ik op de PC van mijn ouders Windows 7 geïnstalleerd met de nieuwste versie van Office. Alle bestanden heb ik ge-back-upped op een Seagate Dashboard. Dat ging allemaal prima. De computer werkt nu naar behoren.
Het probleem is echter dat ik de oude mailbestanden en het adresboek niet meer terug kan vinden. Ik heb op internet gezocht naar oplossingen. Ik ben naar de 'Application Data' directory gegaan (waar de bestanden zouden moeten staan). Hier staan echter geen Outlook gerelateerde bestanden.
Ik heb dus gewoon een volledige back-up van de C-schijf gemaakt, dus de mailbestanden zouden ergens moeten zijn (toch?).
Kan er iemand helpen? Ben een beetje door mijn ideeën heen....
Alvast ontzettend bedankt!
Groetjes,
Sjim