Overgangstune

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajax020

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Heey, ik hoor wel eens zo'n andere overganstune maar hoe stel je die in.
Je weet wel als je bijv. een nummer intoets op je telefoon, dan hoor je dat het nummer gedraaidt wordt en dan gaat hij over dus hoor je *tuut*, (...) , *tuut* enzovoorts maar het schijnt dat je die kunt instellen op je mobiele telefoon dus als iemand mij dan belt dan horen ze niet *tuut* *tuut* maar een liedje.

Ik hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is, ik heb mensen er wel eens over gehoord maar hoe... Ik heb ook al op de site van Vodafone gekeken maar heb niks gevonden!!!!!

In Belgie heet dit: "Hello Tones".

Zin om uw gespreksgenoten te verrassen als ze bellen? Ontdek de Hello Tones!
Met deze nieuwe dienst kan u een gepersonaliseerde beltoon toekennen aan elk van uw contactpersonen. Zodra uw correspondent uw nummer vormt, hoort hij de Hello Tone die u voor hem hebt gekozen.
Stel nu uw Hello Tone-dienst in en verbluf uw vrienden!

In Nederland kan ik het hier niet onder vinden...

[edit]
http://www.vodafone.nl/prive/handige_diensten/muziek_op_je_mobiel/welcome_tunes/ Welcome Tunes heet dat bij Vodafone, kan je daar iets mee ?
[/edit]

Laatst bewerkt:
Zoals je kan zien op de Vodafone site ligt deze service op dit moment even plat. Zodra het weer gefixt is kan je ongetwijfeld via de website zulke tones aanvragen.

waar kan ik dat dan precies op de site vinden als de site weer in de '' lucht'' is????

Eey ineens zie ik het; lijkt dit niet een beetje heel erg op mijn post :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan