overhead projector DIY beamer en tv vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Berichten
438
Je kan van een overheadprojector en 15 inch lcd schermpje zelf een beamer in elkaar knutselen, maar dan kan het dus alleen via de pc , of zie ik wat over het hoofd. Zou je hem dan voor alles gebruiken, inclusief tv (tv kaart pc), dan ben je dus meer aan stroom kwijt, gezien je dan ook je pc moet hebben draaien, of zie ik het verkeerd (over slijtage pc nog maar niet te spreken). gooi hem toch maar even in de groep. Plus , heb ook een hd recorder, die kan eventueel op een pc aangesloten? nja? (met één of ander softwaretje) of njet (als ik al tv via pc opdat ding zou doen, hoewel niet waarschijnlijk maar toch).
 
Laatst bewerkt:
Zal wel niet, of oplossing is vast prijzig , zoals speciale losse tv tuner (als die er al voor bestaat).

Jaaaa, dan reageer ik zelf wel.
 
Laatst bewerkt:
ja, je hebt ook zo'n rare naam.. :D
 
Laatst bewerkt:
ja, je hebt ook zo'n rare naam.. :D
Te laat om te veranderen die naam nu, ze kennen me ( de paar die me kennen) nou eenmaal als GeertW. Stond even niet bij stil (nee vast niet, zullen ze wel zeggen) toen ik die naam bij de registratie invoerde. Ben niet de politicus , Ben Geert Wijn.....nog wat.

Zegt het voort.

Of niet. What Everrrrrr
 
Laatst bewerkt:
Sorry, kon het niet laten, nobody's perfect..
Dat met die DIY beamer.. Als het een scherm met een DVI/HDMI ingang is, zou je er wel mediaplayers, appleTV's en andere apparaten met dat soort uitgangen op aan kunnen sluiten. Hoeft dus geen computer te zijn..Maar ik denk dat het allemaal vrij licht-zwak zal zijn, en niet al te scherp..
 
Sorry, kon het niet laten, nobody's perfect..
Dat met die DIY beamer.. Als het een scherm met een DVI/HDMI ingang is, zou je er wel mediaplayers, appleTV's en andere apparaten met dat soort uitgangen op aan kunnen sluiten. Hoeft dus geen computer te zijn..Maar ik denk dat het allemaal vrij licht-zwak zal zijn, en niet al te scherp..

Oké, ga er van afzien, bedankt voor de "replies".
 
Sorry, kon het niet laten, nobody's perfect..
Dat met die DIY beamer.. Als het een scherm met een DVI/HDMI ingang is, zou je er wel mediaplayers, appleTV's en andere apparaten met dat soort uitgangen op aan kunnen sluiten. Hoeft dus geen computer te zijn..Maar ik denk dat het allemaal vrij licht-zwak zal zijn, en niet al te scherp..

No sorries.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan