OVERHEATING!!! 255.c hulp gevraagt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chefhoods

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
heey allemaal, net zo als veel mensen op dit forum heb ik ook een probleem...
ik heb net een nieuwe graphic card in me pc laten zetten, heb hem maandag teruggekregen, dinsdag was ik bezig om de kaart te instaleren en zo, krijg er nog wat programmatjes bij zoals "I-speed" en PC alert 4.

mijn probleem: s'ochtens deed mijn pc het goed, s'avonds krijg ik de melding van pc alert dat mijn pc te heet is en zal afsluiten... de volgende ochtend start ik hem op maar nee hoor, hetzelfde gezeur...!! wie heeft er een idee wat ik moet doen??

hele lap tekst maar beter te veel dan te weinig:confused:;)

greets Chefhood!

Goedemorgen,

Is me niet helemaal duidelijk welk onderdeel zo warm wordt heb je al in de bios naar de temperatuur gekeken want als ik die temp bekijk lijkt mij 225 gr wel heel erg hoog.
Probeer het ook nog eens met de oude videokaart.
Modag

als het echt 255 word hoeft de pc zich niet meer af te sluiten dan is deze al dood namelijk.
kijk eens mert everst hoe heet het zaakje echt woord ik heb zeer slechte ervaringen,
met pcalert met zijn onzin meldingen.

Misschien moeten we het zoeken in die 2 progs die je erbij kreeg, weet niet of je deze hebt geinsalleerd maar als daar bv als waarde in staan dat 40"c als te hoog is en als reactie heeft de pc af te sluiten...dan zou ik het maar eens of verhogen of de opties uit zetten of de progs gewoon niet gebruiken haha. Ik mag aan nemen dat en zeker een nieuwe kaart toch niet zo snel te heet wordt namelijk.

grtjs jjw

als het echt 255 word hoeft de pc zich niet meer af te sluiten dan is deze al dood namelijk.
kijk eens mert everst hoe heet het zaakje echt woord ik heb zeer slechte ervaringen,
met pcalert met zijn onzin meldingen.

nou ik denk dat 255.c wel wat veel is, ik heb dit prog (PC alert 4) ook op een andere pc gedaan, zelfde resultaat maar er zit nieteen 3d kaart in en de andere wel, ze zijn wel allebij een adm 64 athlon maar daar ligt het denk ik neit aan...

huh?? "onzin" meldingen??? leg es uit! als het bullsh*t is dan is er niks meer aan de hand!

Laatst bewerkt:
255ºC bestaat niet als temperatuur voor een PC. Processoren kunnen hoogstens iets van 80ºC hebben, voordat de thermische beveiliging gaat werken.(verschilt per processor). Videokaarten staan vaak op 125ºC ingesteld als maximale temperatuur. Ik vermoed net als eerder aangegeven, dat het een verkeerde meting is.

nou ik denk dat 255.c wel wat veel is, ik heb dit prog (PC alert 4) ook op een andere pc gedaan, zelfde resultaat maar er zit nieteen 3d kaart in en de andere wel, ze zijn wel allebij een adm 64 athlon maar daar ligt het denk ik neit aan...

huh?? "onzin" meldingen??? leg es uit! als het bullsh*t is dan is er niks meer aan de hand!

lees de reply van crash
255 is gewoon te veel dan had je dus geen pc meer die werkte.

Wel een heel mooie beeld met die hitten haha, en in deze "winter" is warmte altjd welkom haha....

Je hebt geen openhaard screensaver nodig dan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan