Overkill ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus abc †

Meubilair
Lid geworden
12 feb 2004
Hallo allemaal,

Momenteel gebruik ik Ad-aware SE, Spybot S & D met Teatimer, en SpywareBlaster. De eerste twee laat ik twee maal per week scannen, terwijl Teatimer en SpywareBlaster altijd op de achtergrond meedraaien. Daarnaast gebruik ik Zone Alarm free edition en AVG Anti Virus free edition.
Nu lees ik dat SpywareGuard ook erg goed is, maar ik vraag me af of dit niet een beetje teveel van het goede wordt. Bovendien lees ik op de site van SpywareGuard "We cannot guarantee that it will not conflict with other security software on your machine."
Daarom mijn vraag of anderen ervaring hebben met de combinatie Teatimer, SpywareBlaster en SpywareGuard en of die combinatie aan te raden is of juist niet.

Guus.

Dat is wel een beetje te veel van het goede, vind ik.

Ik gebruik hier alleen Ad Aware, Spybot en SpywareBlaster en ik ben in geen maanden besmet geweest.

Momenteel heb je security van je pc wel goed zitten hoor.
Als je 2 anti spyware appz op de achtergrond gaat draaien kan het voorkomen dat ze elkaar in de weg gaan zitten (hetzelfde als je bv 2 x antivirus hebt draaien)
Ik zou het gewoon zo laten als het nu is!

Als je SpywareBlaster en de TeaTimer van Spybot al gebruikt, lijkt het mij niet echt noodzakelijk om SpywareGuard ook nog te installeren. Tenzij je er een héél erg wild surfgedrag op nahoudt, als je begrijpt wat ik bedoel.

Bedankt voor jullie reacties. Dan laat ik het zoals het is, want zo wild is mijn surfgedrag nu ook weer niet. :)

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan