Overklokken, Hulp Gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikkekip1

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2011
Berichten
119
Hallo,

Ik ben Dikkekip1 (Stomme Naam Maar What Ever)
Dus ik ben al bezig me Pc aan het overklokken.
Tot ik las dat je moet kijken hoeveel temperatuur je processor staat.
Dus ik was aan het lezen en zag dat het met: "SpeedFan" Kan,
Maar welke is mijn processor? Op mijn hoop niet de bovenste :p Maar kijk: Naamloos.png.
Dus weet u het mischien?
Help De Dikke Kippen 1ns

Groeten,
Dikke
 
Hoi,

Waar cpu staat is de processor en gpu is de videokaart .
 
Dus is het een handig idee om te overklokken? Nee he? want ik heb een "Core" Processor en er staat onderaan ook core.
Verzonden: Iphone

Groeten,
Dikke
 
Hoi,

Als je wilt overclocken om te gamen zou je ook even de videokaart moeten melde en welke games je wilt spelen
 
Hallo,
Me videokaart: Asus ENGTS250
En ik neem op voor youtube straks maak ik een account maar heb al videos maar ik lag maar, Mijn punt is ik speel Minecraft dus zegmaar java.

Groeten,
dikke
 
Hoi,

De 250 is niet echt een gamers kaart denk dat het daar eerder aan ligt als aan je processor zie hier de systeemeisen.
 
Maar zou overklokken ook niet kunnen helpen voor een klein beetje?

P.S Die computerwinkel smeert me gewoon wat aan :S haha
Groeten,
Dikke
 
Hoi,

Gezien de systeemeisen zou ik eerst eens zo proberen.
 
Hallo,

Ik snap u niet, moet ik nu dus niet overklokken.
Aangezien ik de systeem eisen NIET heb

Groeten
 
Hoi,

Ik zou de processor niet overclokken omdat de processor nog aan de eisen voldoet en de videokaart dus niet met overclokken van processor maak je de videokaart niet beter.;)
 
Maar op vergelijking met mijn kaart en de GeForce 8600 GS is mijne beter 70% Maarliefst

Groeten
 
Hoi,

Als het beeld lag vertoond is dat meestal de schuld van de videokaart de temp uit je eerste bericht is deze van toen je aan het gamen was of niet.
 
Sorry ik heb het perongeluk weggelaten tijdens het gamen komt me lagg van me internet maar. Ik wil recorden voor youtube, dus als ik aan het recorden ben lagg ik.
Ik wou dit in mijn eerste bericht melden

Groeten
Dikke
 
Dus als ik record dan lagg ik kan ik daar nog wat tegendoen?

Groeten,
 
Hoi,

Dat zou denk ik wel de processor kunnen zijn maar misschien dat een ander nog een idee heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan