Overklokken PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertel

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Ik zou graag mijn pc willen overklokken ik heb het zelf niet eerder gedaan.
Mijn vraag is hoever ik mijn systeem kan overklokken.
Hier is mijn hardware:
CPU-ID.jpg

Hier de temperaturen: (heb wel een paar dingen open staan)
TEMP.png

Ik heb een Antec 1200 die heeft 3 coolers vooraan 2 achteraan en een grootte op de bovenkant. Dit is mijn processor koeler: Zalman CNPS9900LED

Dus heeft iemand een idee hoever die kan?

Laatst bewerkt:
Hoever je kan overklokken is van meerdere factoren afhankelijk. Als je nog nooit overgeklokt hebt, zou ik me er eerst maar goed in verdiepen. Het is niet iets wat je "even" doet.

Oké dankjewel voor de reactie maar zou je het me wel aanraden om mijn PC te overklokken? Gezien de temperaturen die ik nu heb.

Waarom zou je dat nu al willen. Gezien de processor, zal deze nog niet heel oud zijn en heeft een behoorlijke snelheid.

Ja oké maar binnenkort komt waarschijnlijk Battlefield 3 uit, en ik heb gehoord dat je best een goed systeem nodig hebt als je alles op max wil hebt staan en dat zou ik graag willen.

Je wil dus vertellen, dat je Core i7 2600K zwak is? Je moet voor games eerder naar je videokaart en geheugen kijken.

Nou dat zeg ik niet maar als iets sneller zou kunnen zou ik dat ook wel willen. Ik zie ook wel dat jij je eigen PC hebt overgeklokt

Geef je overgie systeem gegevens eens op dan.

Mijn ene systeem is inmiddels bijna drie jaar oud.

Asus GeForce GTX 580 DCII 1536 MB
Intel Core I7 2600K 3.40 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Quad Core
Antec TriCool LED, Blauw, 120 Mm, Variabel
Antec Gamersgear Twelve Hundred + Voeding Zwart, Ja
47716 Antec Gamersgear Twelve Hundred Zwart, Geen Voeding
129289 Antec TruePower New Series TP-750 Blue 750 Watt, 20+24 Pins
Exceleram Blue Rippler 8 GB, PC3-10666, 1333 MHz, 9, Non-ECC, Kit Of 2
Asus P8H67-M EVO
Samsung Spinpoint F3 1 TB, 7200 Rpm, 32 MB, Bulk

Samsung SH-S223C/BEBE S-ATA, Bulk, Zwart
Zalman CNPS9900LED

Daar kun je best BF3 op High mee spelen hoor.:)

Oké dan kom ik misschien later nog wel een keer terug op dat overklokken :)

Zou inderdaad maar even afwachten en je eerst in het overklokken zelf verdiepen. Het is niet eenvoudig om een goede overklok te krijgen.

Zoiets dacht ik al daarom kwam ik hier weer eens langs, maar ik zal er eerst wel even rustig wat tijd voor nemen om wat meer info over overklokken te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan