Hallo beste lezers,
Aangezien het toch slecht weer is heb ik besloten dit weekend te gaan proberen om een voor m,n zoontje gekregen Laptop weer aan de gang te krijgen.
Ben er al een paar keer mee aan de gang geweest maar krijg het alleen niet voorelkaar!
Dus graag jullie hulp!:thumb:
Het betreft hier een Dell Latitude C800
Leeftijd onbekend.
Het probleem: Als ik de laptop opstart heb ik 4 sec beeld en dan is het over ( beeld zwart! )
Hoor wel de HD lopen.
De cd/ dvd speler loopt.
Maar geen beeld.
Met een extern beeldscherm ook geen beeld.
Ik kan niet precies de melding lezen in 4 sec, maar staat iets van installatie a......
Heb wel licentienummer etc maar geen cd oid.
Laptop is afkomstig van een universiteit en daar kunnen ze me ook niet aan de bijbehorende cd helpen.
Heb contact gehad met Dell maar ook daar kom ik niet verder. ( geen garantie meer en dan gaan de kosten boven de baten )
Dus een ieder die me kan en wil helpen al bij voorbaat bedankt!
Albert.
Aangezien het toch slecht weer is heb ik besloten dit weekend te gaan proberen om een voor m,n zoontje gekregen Laptop weer aan de gang te krijgen.
Ben er al een paar keer mee aan de gang geweest maar krijg het alleen niet voorelkaar!

Dus graag jullie hulp!:thumb:
Het betreft hier een Dell Latitude C800
Leeftijd onbekend.
Het probleem: Als ik de laptop opstart heb ik 4 sec beeld en dan is het over ( beeld zwart! )
Hoor wel de HD lopen.
De cd/ dvd speler loopt.
Maar geen beeld.
Met een extern beeldscherm ook geen beeld.
Ik kan niet precies de melding lezen in 4 sec, maar staat iets van installatie a......
Heb wel licentienummer etc maar geen cd oid.
Laptop is afkomstig van een universiteit en daar kunnen ze me ook niet aan de bijbehorende cd helpen.
Heb contact gehad met Dell maar ook daar kom ik niet verder. ( geen garantie meer en dan gaan de kosten boven de baten )
Dus een ieder die me kan en wil helpen al bij voorbaat bedankt!
Albert.