overleden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bits
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bits

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
weet iemand of een harde schijf tijdens het terugzetten van een kopie/backup kan overlijden?
mijn pc deed niets meer, de vaste schijf moest worden geformatteerd en windows werd er opnieuw opgezet door de pcwinkel. Eerst werd de inhoud van mijn harde schijf op een andere schijf in een andere pc gezet.
Tijdens het terugzetten van de inhoud "overleed" de schijf met mijn kopie.
kan dat?
ik ben nu namelijk al mijn scripties kwijt en dus heel boos op de winkel.

Het lijkt mij onwaarschijnlijk maar ook van een gecrashde schijf zijn data te redden, een beetje pc-winkel weet dat. Ze hebben toch zeker wel een behoorlijke korting gegeven op de nieuwe HD en o'ja vraag gewoon je oude HD terug, daar heb je recht op. Laat je niet afschepen met "Hij is ligt al in de vuilnisbak"

Zo en zo, als de schijf overlijd in hun handen, behoren ze je goed te helpen en niet af te schepen, helaas is het wel zo dat het niet huhn verantwoording is, als de schijf al wat ouder was dan kunnen dat soort dingen nou eenmaal gebeuren, ik zou het wel enorm onbeschoft vinden als de winkel je niet zou helpen met een recovery prog om toch te proberen dit weer terug te krijgen, inderdaad hebben hun dat soort software wel en jij namelijk niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan